حضور گرم مردم در انتخابات 1393جهانیان را به حیرت آورد

Posted on at


 


مردم غیور افغانستان یک بار دیگر با حضورشان در انتخابات نشان دادن که حکومت مان یک حکومت مردم سالار،آزادی خواه، استقلال طلب و صلح جو است. آنان بااین حضورشان نشان دادن که رای شان یعنی قدرت و توانایی شان آن نشان دادن که صلح میخواهند تغیرو تحول میخواهند و خسته شدن از این همه خون ریزی آنان با این اشتراک شان کشور های دیگر را نیر به حیرت آوردند و کشور های دیگر نیز این حضور شان را تقدیرو تحسین کردند.



و اینها همه و همه بخاطر امنیت کلی و سرتاسری در تمام نقاط کشور بوده است که نیروهای شجاع و دلیر افغان مان با کوشش و تلاش های خسته ناپذیر شان این امنیت را برقرار نمودن تاباشد که تمام هموطنان مان با خاطرآسوده در تعین کردن سرنوشت شان اشتراک کرده و سهم بگیرند.



خوشبختانه این کار صورت گرفت و تمام هموطنان مان در این پروسه سهم گرفتند زنان،مردان،جوانان،بزرگ سالان تمام شان اشتراک ورزیده بودند وبا اشتراک شان قدرت شان را نشان دادند مردم رنج دیده کشور مان از نقاط بسیار دور دست کشور دهات، قریه ها حضور ورزیده بودند و بی صبرانه منتظر این بودند که ریس جمهور شان را تعین کنند.



و این پروسه به خوبی و موفقیت به پایان رسید این یک افتخار است برای مردم افغان ما،برای نیروهای افغان ما، برای سرزمین دلیرما و برعکس این یک شکست بود برای دشمنان ملت ما مردم افغان ما برای دهشت افگنان ثابت کردند اتحاد و قدرت شان را و مشت زدن بروی تمام دشمنان و غیرت افغانی شان را ثابت کردند که بلی ما افغان هستیم و افتخار میکنیم به افغان بودن مان و افغانستان مان.....




About the author

noorzia

Noorzia osmani was born in Herat, Afghanistan. she is interested to traveling and reading.

Subscribe 0
160