رویا محبوب

Posted on at


من فقط مقاله های رویا محبوب را خواندم، که اون یک دختر افغان هست و موسس شرکت نرم افزاری افغان سیتادل میباشد و همچنان توانسته که در بخش فعال سازی زنان افغان فعالیت ها زیاد انجام دهد.



 که از ان جمله متوان بنیاد انکس و 10 مرکز آموزشی در ولایت هرات که در بخش زنان افغان فعالیت میکند نام برد، و برای من بسیار جالب بود! من به برای شما هم جدآ توصیه میکنم که مقاله ها و فلم ها شان را تماشا کنید.


رویا محبوب که یک دختر افغان هست چه میخواهد بکند در تلاش چه هست .آیا ممکن هست که عملی را که میخواهد کامل در جامعه پیاده کند.این چیزی است که ممکن است که هرگز پیشرفت به دست آورد، اگر نه با توجه به پیشرفت های فن آوری که ما امروز داریم.



چیزهای بسیار هیجان انگیز!فقط برای نگهداشتن همه به روز شده،با استفاده از طبیعت همیشگی خود پژوهش خود را در آسیای مرکزی و جنوبی در حال انجام بودم .


برای برخی از وبلاگ های جالب به زودی آماده! همراه با آن، من شروع کردم کار اختصاصی را در حال توسعه سین پلیزت جدید با آقای فرانیسکو رولی در طرح توسعه افغانستان خود اقامت نوشته شده برای اطلاعات بیشتر بر روی آن را به خوبی! من می خواهم  این فرصت عشق به مردم به تعاملی با من باشد و همچنین،بنابراین احساس رایگان برای ارسال سوالات و چیزهایی که می خواهید در نظرات من را ببینید.




About the author

farhadhakimi

Farhad Hakim was born in Nimroz-Afghanistan. He is graduated from Tajrobawi High school in Herat. Farhad is studying Computer Science field in Qhalib private Higher Education University in Herat-Afghanistan. He has worked as cultural and consultant employee extensively in Nimeroz, Herat and more recently in Kabul.He has started to work…

Subscribe 0
160