خدمات نوین اقتصادی در افغانستان

Posted on at


افغانستان کشوری با نظام اقتصادی بازار آزاد (سرمایه داری) طی چند سال اخیر رشد جشمگیری را از آن خود ساخته است و دیگر نمیتوان این کشور را با 10 سال قبلش مقایسه کرد. حضور خدمات مخابراتی، انترنتی و تکنالوژی روز یکی از نشانه های بارز رشد و توسعه اقتصادی این کشور است.


اما اینبار میخواهم شما را با خدمات نوین اقتصادی آشنا کنم که دیری نمیگذرد پا به عرصه وجود در کشوری چون افغانستان گذاشته است و هنوز در اذهان مردم جای خود را باز نکرده است و بسیاری هستند که با این گونه خدمات آشنایی ندارند. این خدمات یا از دید اقتصادی "کالا" در پیشبرد امور اقتصادی و کسب و کار بسیار ریز نقش اما حیاتیست!


طرح کسب و کار (پلان تجاری) ، پروپوزل، برنامه بازاریابی، تجزیه و تحلیل داده ها و حل مشکلات مدیریتی از جمله خدمات اقتصادیست که امور اقتصادی را به شکل عجیبی آغشته به خود کرده و نظم خاصی به کسب و کار میدهند.


هر یک از این خدمات به نحوه خود مشکل گشای مسائل اقتصادی و نظم دهنده امور کسب و کار اند. به طور مثال از طرح کسب و کار (پلان تجاری) در برنامه ریزی امور تجاری استفاده میشود و به کسب و کار شکل خاصی میدهد که در اسرع وقت و با کم ترین هزینه به هدف مورد نظر نایل شود. اکثرا شرکت هایی از طرح کسب و کار مستفید میشوند که برای رسیدن به اهداف خود برنامه هایی داشته باشند.



پروپوزل در واقع بیان کننده برنامه ایست که از جانب شخص یا سازمان مجری ارائه میشود که توانایی مالی برای اجرای برنامه را ندارد و از شخص دیگر یا سازمان توانمند تر از دید مالی خواستار کمک مالی میشود. در این برنامه به سازمان مجری و تمویل کننده بازده قابل قبولی داده خواهد شد.



خدمات فوق از جمله مهم ترین خدمات نوین اقتصادی به حساب میایند و اما نکته قابل بحث این است که این خدمات تا چه اندازه در سیستم اقتصادی افغانستان سهیم اند؟


میخواهم یکی از موفق ترین شرکت های خصوصی ارائه کننده خدمات نوین اقتصادی را در شهر هرات برای شما معرفی کنم.


شرکت خدماتی و مشوره دهی امپریال ارائه دهنده کلیه خدمات نوین اقتصادی میباشد که از 2 سال قبل بدین سو فعالیتهای مثمر و قابل قبولی را به پایه اکمال رسانده است.



این شرکت دارای تیم کاری متخصص و حرفه ای بوده و توان ارائه بهترین خدمات اقتصادی در زودترین زمان را دارد.


منتظر بلاگ های بعدی من باشید


"فواد فروغ"



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160