اشتراگ دختران افغان در صنوف آموزشی انترنت، آموزش پایدار

Posted on at


درهفته ای که گذشت شاگردان لیسه ملکه جلالی توانستند در عرصه مقاله نویسی پیشرفت زیادی حاصل کنند وهمچنان با نزدیک شدن به سال جدید 1393 این دختران توانستند بهترین مقالات را درباره سال جدید,یک فکر جدیدو نوآوری جدید وهمچنان دید جدید به روی صفحات کاغذ تحریر نمایند٬ و فکر این دختران رو به پیشرفت میباشد که با آمدن سال جدید شور واشتیاق ایشان برای نوشتن و ارتقأ پیدا کردن این دختران برای رشد وبالا رفتن به یک صنف نو بیشتر وبیشتر شده است.


 و حال این دختران که خود را در تمام صفحات ثبت نام نمودند اند٬ میتوانند مقالات جالب خود رادر صفحه فلم انکس به اشتراک بگذارند وهمچنان در صفحات اجتماعی حساب های که دارند میتوانند از آنها به بهترین نحو بهتر استفاده نمایند.



این دختران مفکوره خود را روبه رشد میبینند و خواهان پیشرفت زیادی هستند چون قبل از اینکه دراین صنف اشتراک نمایند از لحاظ نوشتار درست مقاله زبان نوشتاری لغت بندی جملات وپاراگراف بندی مقاله درست استفاده کرده نمیتوانستند٬ ولی اکنون با گذشت 45 روز از دوره آموزشی این دختران,میتوانند بهتراز قبل بنویسند با اشتراک در صفحه فلم انکس ودیدن مقالات زیادی واشتراگ گذاری مقالات و همچنین گذاشتن مقالات خودشان دید شان نسبت به ما قبل بسیار تغییر کرده و میتوانند آزادانه و بدون کدام ترس و حراسی بنویسند و مفکوره که دارند را با دیگران به اشتراک بگذارند.



در بین دفترهایی که حامی این دختران درعرصه های مختلفی هستند, نقش بسزایی دارند مانند دفتر افغان سیتادل.


 مادران زیادی آمده اند و از پیشرفت دختران خود راضی بوده اند و خواستار اشتراک دختران خود در این صنوف بوده اند این امتیاز نیز به دفتر افغان سیتادل میرسد، بخاطریکه چنین شرایط و محیط مناسبی را محیا نموده تا دختران بتوانند با آسودگی خاطر اشتراک نمایند، بیاموزند و برای ملت افغان ما افتخار باشند.



به امید آنکه تمام دختران این مرز و بوم با اشتیاق و شور در چنین صنوف اشتراک نمایند و سطح آگاهی و دانش خود را بالا ببرند تا برای خود، فامیل، همسر و اولاد های خود سر مشق زندگی باشند.


تشکر٬


برای دیدن مقاله های جدید و قبلی فلم انکس ام میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید: http://www.filmannex.com/MalakeJalaliSchool 



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160