بهار نو٬ آینده نو و آموزش پایدار برای دانش آموزان افغان

Posted on at


با آغاز سال نو و بهار نو همانگونه که طبیعت جامهٔ سبز وزیبای بهاری را به تن می کند و زندگی تازه خود را آغاز میکند، خوشبختانه در سال نو 1393 ش مردم عزیز کشورمان نیز با شروع سالی نو و بهاری نو با اشتراک در انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی توانستند تا آینده و سرنوشت شان را با تصمیم قاطع و درست و با عزم راسخ با ریختن آرای شان در صندوق های رأی در پی یک تحولی عظیم و امنیت و آسایش سر تا سری انجام دادند.


لیسه گوهرشاد نیز در ین پروسه مرکز جمع آوری آرای مردم بوده و برای مدت یک هفته تمامی دفاتر و ادارات دولتی به استقبال و آمادگی گرفتن از انتخابات رخصتی عمومی اعلان گردیده و در 16 حمل سال 1393 ش همهٔ مردم عزیز افغانستان بپای صندوق های رأی رفته و زعیم و رهبر شان را با درایت انتخاب نمودند.



بعد از ختم پروسه فلم انکس سه ماهه سال 1392 شاگردان جدید الشمول در سال 1393 ش در پروسه جدید ثبت نام گردیدند و به تعداد 80 نفر در سه تایم درسی مختلف تنظیم شده و که شروع این روند درروز شنبه 23 حمل آغاز و در روز های طاق ( یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه) برگزار میگردد.


شاگردان با شور و اشتیاق خاصی منتظر شروع این روند هستند.



همچنان به تعداد 60 تن شاگرد جدید الشمول از صنوف دهم، یازدهمو دوازدهم لیسه هاتفی ولایت هرات ثبت نام گردیدند که برنامه و شروع پروسه درس آنان از الیوم شنبه 23 حمل در سه تایم درسی برگزار میگردد .


البته قابل ذکر است که صنوف ذکر شده لیسه هاتفی در روز های جفت هفته ( شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ) برگزار میگردد.



خاطره فاخر


برای خواندن مقاله قبلی فلم انکس ام میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/Ghouharshad



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160