شبکه فلم انکس رقابت های جودو 2013 را تمویل مالی میکند

Posted on at

This post is also available in:

تیم های ورزشی از هفت کشور جهان در مسابقات آزاد جودو در نیویورک به تاریخ سوم ماه مارس سال 2013 به روز یک شنبه شرکت خواهند کرد. کشورهای شرکت کننده در این مسابقه ها عبارت اند از برازیل, کانادا, فرانسه, آلمان, روسیه و ایالات متحده آمریکا. این رقابت ها در باشگاه اتلنتیک نیو یورک با تمویل شبکه پخش آنلاین فلم, فلم انکس, شرکت خدمات  آبی یونایتد واتر(United Water)  و باشگاه نیو یورک اتلانتیک برگزار میگردد.

جودو یک ورزش رزمی آسیایی است که شامل پرتاب کردن و پیچاندن حریف میشود تا تسلیم گردد. مبازرها همچنین در این ورزش از حرکات و ضربه های استفاده میکنند که شبیه ترفندهای کشتی است.

چون ورزش کشتی در حال حذف از رقابت های المپیک قرار داشت, شبکه فلم انکس و موسس آن فرانسسکو رولی روی ایجاد علاقه و هیجان در این ورزش کار میکنند. رویدادها و تیم های ویژه مورد توجه شبکه فلم انکس قرار دارند. این شبکه علاوه بر باشگاه ورزشی استقلال در کابل افغانستان, رقابت های جودوی نیویورک را نیز تمویل میکند. 

این رویداد ساعت ده بامداد شروع میگردد و سه ورزشکار المپیکی در آن مورد ستایش قرار خواهند گرفت.

  • کایلا هریسن(Kayla Harrison)  مدال آور طلا
  • تراویس استیونز(Travis Stevens)
  • جیمی پدرو(Jimmy Pedro) مربی سال 2012 المپیک

در این رقابت ها دوره نیمه نهای ساعت دوی بعد از ظهر و دوره نهای ساعت چهار بعد از ظهر شروع میگردد. مسابقه بشکل تیم های پنج نفره و نوبتی برگزار خواهند شد. برنده مقام قهرمانی هفت هزار دالر را از آن خود خواهد کرد و تیم دوم سه هزار دالر خواهد برد. باشگاه نیویورک اتلنتیک در پارک مرکزی جنوب 180 موقعیت دارد و این جام را در طبقه ششم خود میزبانی میکند. تماشاگران خوش می آیند و میتوانند که بلط های ورود را دم دروازه به قیمت بیست و پنج دالر خریداری کنند. صندلی های ویژه هشتاد و پنج دالر هزینه دارد.

برای معلومات بیشتر در مورد مسابقات قهرمانی جودوی آزاد نیویورک  از این نشانی  بازدید کنید: t http://www.newyorkopenjudo.com or facebook.com/NewYorkOpenJudo



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160