چگونه شبکه اجتماعی تویتر, مردم افغانستان را با استفاده از آموزش دیجیتالی به رهبران اندیشمند تبدیل میکند - بخش دوم

Posted on at


من تویتر را یک شبکه قدرتمند برای ارتباط برقرار کردن و پیوند یافتن با کاربران هدفمند میبینم. با سپاس از ترفند هشتگ, این شبکه که مانند سوخت برای وسیله نقلیه است که شما را قادر به رانندگی میکند تا به مقصد خود برسید.


اینها تعدادی از نکات سودمند در این مورد اند.


گام نخست: اگر در در شبکه تویتر حساب ندارید, حالا درستش کنید و زمان خود را در پیدا کردن تصادفی اشخاصی که میخواهید با آنها ارتباط داشته باشید هدر ندهید.


گام دوم: این گام بسیار مهم است. شما خود را به جهان معرفی خواهید کرد تا شما را بشناسند که کی هستید, علاقهمند چی موضوع های هستید و با کی میخواهید که ارتباط برقرار کنید. همه این پرسشها میتوانند در بخش مشخصات تویتر شما وجود داشته باشند. بیایید در بخش مشخصات تویتر من سری بزنید.


از این بخش میتوانید بفهمید که من در تویتر شما هستم. موضوع های مورد علاقه من عبارت اند از رسانه های دیجیتالی, آموزش, توانمندسازی بانوان وغیره. همچنین من یک پیوند با حساب دیگر خود در میان گذاشته ام که میتوانید معلومات و موضوع های بیشتری در مورد من بیابید. بنا براین کساینکه در این موارد وارد اند و میخواهند بیشتر بیاموزند  این حساب ها را دنبال (Follow)  میکنند.


نکته: لطفا یک تصویر زیبای خود را و یا کدام چیز بامفهوم مرتبط با کار خود را در میان بگذارید. این بسیار بهتر است از اینکه فرتور حساب کاربردی شما نشانهای تخم مرغ باشند.


گام سوم: پیامگذاری, یکی از وظایف اصلی کسی است که حساب تویتر دارد. مردم فعالیت های شما را بر اساس پیام های شما تخمین میزنند و اندازه گیری میکنند.



پیامگذاری کمتر=توجه کمتر



پیام های شما میتوانند شامل دیدگاهای شخصی شما و یا در میانگذاری پیوند های شما باشند. زمانیکه پیامگذاری میکنید کاربرد هشتگ را فراموش نکنید.


گام چهارم: نشان @ مانند یک نشان آگاهی نقش ایفا میکند. بنابر این اگر علاقهمند هستید تا از کسی بطور مشخص نام ببرید تا از پیام های تازه شما باخبر گردد نامهای شانرا در پیام خود اضاف کنید, آنها میتوانند بپسندند, دوباره اشتراک گذاری کنند, با شما در میان بگذارند و حساب تانرا دنبال کنند.


این تجربه نخستین روز من در تویتر بود و هر روزه مرا بیشتر توانایی فکری میبخشد  و مرا توانا میسازد تا اشخاض فوق العاده ای بیشتری را بشناسم و آنها در مورد من آگاهی یابند.


در پایین سخنرانی من در مدرسه لاورنسیوایل(Lawrenceville)  برای دختران در مورد ارزش رسانه های دیجیتالی و ارتباطی قرار دارد.




آرزو دارم که از خواندن تجربه ها و مقاله های من لذت ببرید.



About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160