فیلم انکس راهی به سوی اجتماعی شدن

Posted on at


انسان از زمانی که پا در عرصه ی این دنیا میگذارد روز به روز رشد نموده و احتیاجاتش موجب میشود تا در جستجوی اجتماعاتی باشد٬ تا برخی از مشکلات خویش را حل نماید,انسان با مواجه شدن و روبه رو شدن با مشکلات زیاد نیاز به اجتماع دارد. و زنده گی انسان بدون اجتماعات کوچک و بزرگ غیر ممکن میباشد.


این اجتماعات حال با پیشرفت تکنالوژی چهره ی دیگری یافته و مردم به صورت آسان تری با همدیگر رابطه برقرار مینمایند.سایت های اجتماعی زیاد است که هر کدام سهولت های خاص خویش را داشته و مردم هرکدام بنا بربرتری که در سایت مورد نظر میبینند سعی در ثبت نام خویش در این سایت ها میشوند.


این سایت های مفید اجتماعی تاثیرات مفید زیادی بالای افراد یک جامعه گذاشته,یکی از بارزترین و اساسی ترین تاثیرات را میتوان ارتقای سطح علمی افراد یک جامعه یاد نمود.سایت اجتماعی فیلم انکس را هم میتوان نمونه ی دیگری از این سایت ها یاد نمود که با به وجود آوردن رقابت های مثبت بین کاربران خویش بر اندیشه های نو و جدید برانان میافزاید.



شاگردان محجوبه هروی با اشتراک در این صنوف بر دانش خویش افزوده و با نوشتن مقالات زیبا با عناوین متفاوت مطابق با پیشرفت ها,مشکلات و موفقیت های یک جامعه بر زیبایی این صنوف میافزایند,مقالاتی با عناوینی همچون "عنعنات و رسم و رسومات افغانستان,زنان و مشکلات آنان,انتخابات و تاثیرات آن بالای جامعه و..."


شاگردان با تقسیم شدن به گروه های کوچک افکار خویش را بر روی یک موضوع واحد در این گروه پرداخته و مقالات زیبایی را مینگارند.و بعد از نگارش مقالات آن را در صنف میخوانند و دیگر گروه ها مشکلاتشان را یافته و مقالات دل نشین تری را مینویسند.



با یادگیری برخی از برنامه های مفید همانند برنامه ی مایکروسافت ورد حال قادرند تا آنچه در ذهن دارند را خودشان بنویسند.مکتب محجوبه هروی با داشتن فضای سبز و محیطی زیبا دارای شاگردان کوشایی است و این فعال بودن و بی نظیر بودنشان را میتوان از عمق دل نوشته ها مقالات شان دانست.شاگردانی همچون سونیلا,هنگامه,صدف,سارا,مریم,بهناز و ده ها شاگرد دیگر.


بعد از کار در محیط کاری سایت اجتماعی فیلم انکس میتوان به این نتیجه رسید که برای عضو شدن در اجتماعات هم میتوان از طریقه های متفاوتی فعالیت نمود و حال آنکه در فضای مجازی این رسانه ها افراد زیادی وجود دارند و هرکدام دانش های خویش را به همدیگر انتقال داده و در کنار بلند نمودن اندیشه های خود از مزایای دیگر این سایت ها استفاده ی بهینه مینمایند.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه محجوبه هروی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MahjubaHerawiSchool/blog_post


صدیقه رضایی



About the author

MahjubaHerawiSchool

Mahjube Herawi School is located in the third district of Herat Province on Mokhaberat Street. It was named after a famous woman poet Mahjube Herawi (Mahjube Herawi’s real name was Bibi Safora and she was one of the famous Farsi pouter of Badqhis –Afghanistan. Mahjube has about 5,000 poems about…

Subscribe 0
160