آموزش رسانه های مجازی و فلم انکس

Posted on at


مکاتب کانون های آموزشی اند که شاگردان را به سوی موفقیت ها و کامیابی های روز افزون سوق میدهند,این مکاتب با داشتن پلان درسی و اساتید مجرب همواره شاگردانی دارند که آینده سازان کشورمان خواهند بود.شاگردان هرروز با شور وشعف خاصی در صنوف تدریسی خویش حاضر شده و آرزو و آمال های خویش به واقعیت مبدل میسازند.شاگردان هرکدام برای رسیدن اهداف خویش از هیچ گونه تلاش و کوششی دریغ نمی نمایند.

آن ها به این عقیده هستند که تلاششان روزی پاسخگوی تمام رنج ها و زحماتی که کشیدند خواهد بود,در کنار تمام این مشکلات,مشکلی بس مهمتر و اساسی تر از مشکلات اقتصادی نیست که همین مشکلات موجب باز ماندن برخی از جوانان از درس و تحصیل میباشد.برای مثال هم اگر خواسته باشیم واضح سازیم مکتب میرمن حیاتی را میتوان نمونه ی بارزی از این مکاتب یاد نمود.این مکتب با داشتن شاگردان کمی نسبت به دیگر مکاتب باز هم یک محیط و فضای اموزشی کاملا سالم مشغول به رهنمون ساختن شاگردن به سوی قله های ترقی میباشد.

صنوف آموزشی رسانه های اجتماعی و فیلم انکس یکی از صنوف بسیار مفیدی میباشد که در این مکتب جریان دارد و در حال اموزش دادن رسانه های اجتماعی,نحوه ی نگارش مقالات صحیحو همچنین اموزش پروگرام های موثر و مفید کامپیوتر است.این مکاتب با شاگردان موفق و فعال در قسمت مقاله نویسی همچون (کائنات,مریم,فرحناز,اسما,مدینه,یلدا )و ده ها شاگرد دیگر که زیبا مینویسند و مقالاتشان دل چسب و خواندنی است.

عناوینی که شاگردان در رابطه با آن مینویسند مانند دنیای کودکانه,فیلم انکس و فواید آن,من و ارزوهایم,سرزمین صلح و آزادی,افغانستان ومشکلات زنان را میتوان نام برد.شاگردان هفته ای که گذشت با یادگیری برنامه ی آموزنده ی مایکروسافت ورد و فن و فنونات مقاله نویسی پرداختند.

انسان با کوشش و تلاش میتواند به آنچه ارزو دارد برسد و این شعار تمام شاگردان میرمن حیاتی است که:

"نابرده رنج ,گنج میسر نمیشود"

 برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه مېرمن حیاتی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:

http://www.filmannex.com/MirmanHayatiHighSchool/blog_post

http://www.filmannex.com/FilmAnnex



About the author

MirmanHayatiHighSchool

Mirman Hayati High School is one of the historical schools of Herat, Afghanistan. It was established in 1340 (1961). This school is located in the center of Herat city, on Shahid Mirwais 28 Street. It has 1,810 students in two shifts and 50 teachers. This school was first reconstructed by…

Subscribe 0
160