ابرقهرمانانی که ما را با سفر خود به جهان آموزش دیجیتالی و داستان گویی برای کشورهای در حال توسعه, الهام بخشیدند

Posted on at


 دانش آموزهای عزیز,


سخت کوشی و سهمگیری فعال شما را در شبکه های اجتماعی تقدیر میکنم. این هفته میخواهم که با شما در مورد داستان گویی, باروری استعدادهای محلی و برنامه فلم اگزمر(Examer Film Project)  صحبت کنم. طوریکه آقای فرانسسکو رولی در مقاله اش بیان میکند, این داستان ابرقهرمانانیست که با مهارت ها و توانایی های عالی ما را در جهت سفر مان در جهان آموزش دیجیتالی و داستان گویی برای کشورهای در حال توسعه در آسیای مرکزی, بویژه در افغانستان الهام بخشیده اند.



از ماه گذشته در حال کار با دانش آموزهای ولایت هرات هستیم که در نتیجه بتوانند فلم نامه های شانرا بنویسند و این هفته آنها را وارد شبکه خواهیم کرد که این خود یک دست آورد بزرگ برای مجموعه کاری ما در هرات می باشد. مجموعه کاری کابل ما در یک کانسرت صلح در باغ بابر شرکت کردند که برای دو روز با اشتراک هنرمندان از افغانستان, هندوستان, پاکستان و تاجیکستان برگزار شده بود. آنها در مورد تجربه ها و احساست خود نوشتند و همچنین مجموعه تولیدی ما فلمهای را در شبکه بانوان انکس بارگذاری کردند.


این به این مفهوم ست که ما راه درست توسعه را در پیش گرفته ایم.سهمگیری فعال شما, ما را بیشتر ترغیب میکند تا روی این برنامه ها کار کنیم.



یک خبر خوب برای اعضای ما در پاکستان: ما به زودی برنامه های خود را در پاکستان شروع خواهیم کرد, طوریکه آنها بطور رسمی میتوانند بخش از تارنمای فلم انکس و بانوان انکس باشند. برای رقابت آماده باشید. این هفته بهترین نویسنده ما در کنا بانو الهه, مدیر رسانه های اجتماعی در هرات, بانو ناهید بیکران با بلند ترین امتیاز ویژه بود و از بخش آقایان نیز آقای فرزاد صالحی با بیشترین امتیاز ویژه در جای نخست قرار داشت.


یک بار دیگر, میخواهم که از سخت کوشی و تلاش همه شما سپاسگذاری کنم.



About the author

160