تقدیر از افسران پولیس در کاخ سفید`

Posted on at


این محفل برای تقدیر از افسران اجاری قانون در کاخ سفید گرفته شده است. نخستین سخنران این برنامه آقای جوبایدن, معاون رئیس جمهور آمریکا است. او تلاش و فعالیت های خستگی ناپذیر افسران پولیس و تلاش های سخت شانرا تقدیر میکند و در این مورد میگوید: این یک افتخار بزرگ است که در مقابل بهترین ها باشیم. هر سال شما به اینجاه می آیید و بهترین ها را با خود می آورید. شما الهام بخش هستید, نه تنها به ما بلکه به همه همکاران خود در سرتاسر کشور. سخنران بعدی این همایش آقای باراک اباما رئیس جمهور آمریکا می باشد که سخنرانی اش را با تقدیر از افسران شروع میکند و این را دلیلی میداند که همه آنها را در کاخ سفید گرد هم آورده است.



آنها همه در تلاش اند تا مانع مجرم ها گردند و مردم خود را محافظت کنند. آنها زندگی خود را به خطر می اندازند تا از مردم نگهداری کنند. این یک مسوولیت بزرگ است, اما آنها بدون کدام تردید و دودلی انجام می دهند.



About the author

TheWhiteHouseWire

The White House Channel @ Film Annex is a global interactive platform with video content from the White House, including speeches by President Barack Obama, Vice President Joe Biden, and former Secretary of State Hillary Clinton, current Secretary of State John Kerry. Q&A sessions with the White House staff, ceremonies…

Subscribe 0
160