شبکه بانوان انکس یک نمونه نیرومند و امکاپذیربرای توانمندسازی بانوان در سرتاسر جهان است

Posted on at


بحیث یک استاد و آموزگار نخستین و مهمترین هدف من در این حرفه آسان سازی آموزش برای دانش آموزها در یک شرایط مثبت و ایمن است.


با این هدف تلاش برای دور نگهداشتن دانش آموز ها از خطرهای محیطی بخش از وظیفه من است. از آنجاییکه کودکان دچار ناپایداری احساسی اند, میتوانند طعمه های خوبی باشند تا دیگران از ضعف شان بهره برداری کنند و آنها را برای نفع خود استفاده کنند.


بزرگسالانیکه برای همنوعان خود آسیب میرسانند واقعا انسانهای بدی اند و بزرگسالانیکه برای کودکان آسیب میرسانند بیش از آن منزجر کننده اند.



 


آموزگارانیکه به کودکان آسیب میرسانند از این هم در درجه بدتر قرار دارند چون آنها به دو گونه به دانش آموزهای خود خیانت میکنند.


 


هفته گذشته یک آموزگار سابقه که متهم به تجاوز به یک دختر چهارده ساله در سال 2007 بود بعد از سپری کردن سی روز در زندان آزاد گردید. آقای ستیسی رامبولد(Stacy Rambold)  از موقعیت و قدرت خود در جریان تمام دوره آموزشی استفاده میکرد تا بر ذهن کرایس مورالز(Cherice Moralez)  اثر بگذارد و رابطه جنسی خود را پنهان کند.


این جرم در ایالت مانتانا(Montana)  اتفاق افتاده است و دادرس دادگاه یکی از سبب های جرم سبک این فرد است. حکم جدال بر انگیز آقای تاد باغ(Todd Bagh)  در سرتاسر کشور هنگامه برپاه کرد و کرایس(Cherice)  از سن خود بزرگتر به نظر میرسید و به اندازه تجاوزگر خود احساس در کنترل بودن میکرد.



About the author

arsalanrostami

arsalan rostami is from Afghanistan, who is living in Herat city. he is student and interested in social media

Subscribe 0
160