بز استون, خلاقیت منبع تجدید پذیر,همیاری دانش و تکامل در آسیای مرکزی و فراتر آز آن.

Posted on at


نشست خوبی با آقای بزاستون و خانم رویا محبوب در دفتر خود در نیویورک داشتیم. چون استار ترک ترنسپورتر” Star Trek Transporter” تحت ترمیم بود , بنابراین ما به عوض کابل و یا هرات در نیویورک ماندیم.


ما راجعب برنامه جیلی”Jelly” صحبت کردیم, معلومات بیشتر را از آقای بز در مورد این برنامه بشنوید.


برنامه جیلی مردم را کمک میکند تا آنها دیگران را کمک کنند. این برنامه دیدگاه همیاری و همبستگی را به سازمانها وارد میکند.



آقای بز خلاقیت را بحیث یک شکل نیرو و منبع تجدیدپذیر میشناسد.خلاقیت را بیشتر جبر فن آوری و زمان میدانند مانند تحمیل 140 واژه برای تویت کردن.


هشتگ خلاقیت منبع تجدید پذیر#CreativityRevewableEbergy     


زمانیکه راجعب شوخ مزاجی و نمایش خنده دار بحیث وسیله ای برای توانمند سازی اشخاص جوان برای ابراز دیدگاهایشان بیان کردم او گفت که شوخ مزاجی را راهی برای بیان حقیقت میداند. یک زبانزد قدیمی که مادر بزرگ ما در هنگام کودکی برای ما میگفت اینکه"آرلکچینو”Arlecchino”  با فکاهه هایش اعتراف میکرد". ارلکچینو” Arlecchino” یک هنرپیشه نمایش و کمدی ایتالیایی است.



ما میخواهیم که آقای بز را در توسعه نرم افزار آموزشی و حرفه ای اگزمر شامل کنیم و با او به دانش آموزان افغانستان و دیگر کشورهای در حال توسعه ابزار لازم را فراهم کنیم و انگیزه بدهیم تا احساسات و خلاقیت خود را, نیرو و منبع تجدید پذیری که جهان را تغیر خواهد داد به اساس فلسفه وجودی سازمان جیلی که به مردم کمک کن تا دیگران را کمک کنند ارائه خواهد داد. طوریکه خود آقای بز میگوید مردم اساسا خوب اند.



هشتگ همدردی”#Compassion”


هشتگ درک#Understanding”


هشتگ دانش”#Knowledge”


هشتگ تحول”#Evolution”


 



About the author

160