زندگینامه فرشته مهمند، یکتن از دانش آموزان صنوف آموزشی افغان سیتادل

Posted on at


فرشته مهمند هستم در سال 1377 ه ش در یک فامیل چهار نفره روشن فکر به دنیا آمدم در فامیل  تمام اعضای فامیل اشتیاق خاصی داشتند به تعلیم  در سال 1383 وارد مکتب شدم، و با اشتیاق خاصی مکتب را پیش بردم. اتفاق خاصی که در زنده گی من افتاد راه یافتن در لیسه افغان ترک بود ولی به دلیل مشکلات نتوانستم وارد مکتب افغان ترک شوم انشا الله آرزو دارم در آینده وارد پوهنحی طب یا حقوق شوم.



 همچنان می خواهم در یک سطح تحصیلی خیلی بالا باشم، اما افغانستان که حال وجود دارد می خواهم از این حالت خارج  شود. آرزوی بزرگ من برای افغانستان بهتر شدن امنیت و پیشرفت آن در عرصه تعلیم است تا ما بتوانیم به صورت درست به تعلیم  خود ادامه بدهیم و اشخاص فعال در جامعه باشیم. و یکی دیگر از خاطرات بزرگ در  زنده گی من اشتراک  در رسانه اجتماعی فلم انکس بود که طرز مقاله نویسی را به شیوه درست فراگرفتم، و یکی دیگر از فایده فلم انکس این است، که می توانم درآمد شخصی از خود داشته باشم. و همچنان در آینده می خواهم برای ادامه تحصیل به ترکیه بروم اگر خواست خداوند باشد.


همانگونه هدف هر فرد در زندگی خدمت به مردم و جامعه اش می باشد من نیز آرزو دارم تا در آینده مصدر خدمت به مردم رنج کشیده خویش باشم, اقلاً بتوانم دست یک فقیر را بگیرم و یا کمکی باشم برای اشخاصیکه نمی توانند به علت فقر اقتصادی به تحصیل خویش ادامه دهند.



و یک سفر خاصی که می خواهم داشته باشم به مکه معظمه است. و طرز نظر دید من راجع به افغانستان این است، که افغانستان را می خواهم در آینده یکی از کشور های موفق در جهان ببینم و جوانان که در آن زندگی می کنند به یک طرز فکر عالی زنده گی کنند و آینده درخشان داشته باشند.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس بانوان انکس هرات میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/herat-womensannex/blog_post 


فرشته مهمند



About the author

herat-womensannex

Herat Digital Citizen Fund is subpart ofDigital Citizen Fund based in NYC. Digital Citizen Fund.com is a blogging and film platform that empowers the women and children of Central Asia with a "pay for content" model where bloggers and filmmakers get paid based on their Buzz (performance) Score. Monthly payouts…

Subscribe 0
160