زندگینامه مریم روفی، "جنگ بس است"ر

Posted on at


اسم مریم بنت امان الله نام خانواده گی روفی صنف یازده مکتب گوهر شاد بیگم در سال 1375 در یک خانواده روشن فکر در افغانستان در شهر علم و فرهنگ یعنی ولایت هرات متولد شدم. ما در فامیل خود 4 نفر هستیم یعنی پدرم،مادرم،برادرم و خودم ما یک فامیل کوچک هستیم.


بهترین خاطره زندگیم دراوایل سال 1392/1/23 اتفاق افتاد برادر خود را داماد کردیم و همه فامیل بسیار خوش بودند چون یک برادر دارم و این یکی از بهترین خاطره زندگیم بود. و همچنین بهترین آرزویم کامیاب شدن در امتحان کانکور در پوهنئحی شرعیات می باشد. و دوست دارم که ادامه تحصیل خود را در هندوستان بدهم. و آرزو پیشرفت در کشور عزیزمن افغانستان که رنج های زیادی را متحمل شده است و جوانان زیادی را از دست داده است و جای های زیادی ویرانه شده است آرزو میکنم همیشه آباد باشد و "جنگ بس است."



در کشور عزیز ما افغانستان ما جوانانی میخواهیم که کشور ما را مثل دیگر کشورها سر بلند کنند.سفری میخواهم داشته باشم به مکه معظمه جای که تمام گناهان ما مسلمانان بخشیده می شود. جای که انسان مثل یک بچه خورد سال پاک می شود.


من مادرم را بسیار دوست میدارم چون من خواهری نداشتم او هم نقش یک خواهررا برای مندارد و هم نقش یک مادر.من دوست دارم به کشور رنج دیده خود خدمت کنم و یک جوان پر تلاش باشم تا کشور ما به اوجترقی و امنیت برسد. من در دل اهداف و آرزو های زیادی دارم.


طوریکهرسول الله (ص) میفرماید: "ز گهواره تا گور دانش بجو." من از خداوند بزرگ سپاس گزارم که چنین مادر و پدری دارم که من را تشویق میکنند. تا یک فرد خدمت گزار در جامعه باشم.



همچنان بهترین گامی که در زندگیم نهادم رفتن و ثبت نام در کورس فلم انکس بود که راهی برای تقویت و رشد استعداد مقاله نویسی ام شد و در آینده یک نویسنده چیره دست شوم.


انسان تا وقتی علم نداشته باشد خداوند را نمیشناسید و به حد کمال نمی رسد و مثل یک شخص کور است. مادرم بهترین الگوی من است. من از مادرم خیلی تشکر میکنم. من به علاقه که داشتم از سال 1392/5/2 دسترسی به کامپیوتر پیدا کردم و حدود 13 ماه میشود که میخوانم. چیزهای بسیار مفیدی فهمیدم. در آخیر از خداوند مهربان آرزوی یک زندگی خوب را در پیش خانواده دارم. و یک شخص سر بلند در جامعه خود باشم.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه گوهر شاد بیگم میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/Ghouharshad/blog_post 


مریم روفی



About the author

Ghouharshad

Ghouharshad High School is established in 1340 at the time of Zahir Shah in the middle of Herat city. The school is including 54 classes, 254 teachers, and about ten thousands of students who are studying in different shifts. Afghan Citadel Software Company equipped the school with an IT Class…

Subscribe 0
160