من خودم

Posted on at


من خودم یک سبزه ئ نا چیز خدا هستم. من از وقتی که در مورد خود شناخت حاصل کردم و خود را شناختم؛ یعنی از اول این زندگی، از اولین لحظاتی  که گام زدن روی این زمین را  اغاز نمودم در ذهن خود ارزو ها و اهداف زیادی داشتم ...


باید اعتراض کنم از زندگی که بدون مشکل نیست و باید قبول کنم بدون کار و تلاش نیست.


من ارزوهای زیادی دارم در هر جانب این زندگی: از لحاظ معنوی، فرهنگی، اجتماعی، دینی، اقتصادی و هزاران ارزوی دیگر. اما تنها ارزو کردن و تمنا داشتن کافی نیست؛ باید کوشش کرد و ایستادگی نمود. در نظر من هدف و مقصد و انتخاب دقیق و درست اولین گام موفقیت است.



هدف من این است که دختری باشم با قلب پاک و منور با نور ایمان و اینکه صادقانه زندگی کنم و تا حد توان مفید واقع شوم، شخصی محبوب باشم و بتوانم نا ممکن را ممکن سازم. یقینا زندگی دشواری ها و دست نیافتنی های خود را دارد اما چه خوب است که بی هدف و بی ارزو نباشیم. اگر چه شاید نتوانم با تمام مشکلات سر راهم دست و پنجه نرم کنم و شاید به افق ها دست نیابم، اما از پنجره ها افق های کوچک را می توان نشانه رفت تا ارزوهای امروزم، حقیقت فردایم شوند.



من دوست دارم در هر قدمی که می گذارم هدفی مشخص داشته باشم و ارزوی بزرگم این است که روزی حافظ قران گردم و صدای گیرایی داشته باشم و هر کس باشنیدن صدایم لذت ببرد. و یک ارزوی که شاید محال یا رویایی باشد نیز دارم که این که روزی به اسمان ها  پرواز کنم و ستاره ها را لمس نمایم و تنها هدفم در این دنیا انجام اعمال نیک است. هر انسان ارزوی خاصی دارد و من ارزو می کنم تا هر کس هر ارزویی دارد به ان برسد.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه ملکه جلالی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MalakeJalaliSchool/blog_post 


ساغر نبی زاده 



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160