ماه عروج بسوی پرودگار

Posted on at


سر اغاز سخن را از کدامین موضوع اغاز کنم، که بهتر و والاتر از این لحظه و ساعت و این موضوع باشد؛ هوا مبارک، فضا مبارک و لحظه لحظه اش مبارک. در این ایامی که فرصت از نو شروع کردن و بخشیده شدن و توبه کردن و در نهایت همچون طفلی؛ معصوم و پاک شدن مهیا گردیده است.


راه به اوج و قله رسیده است، شب های  قدر. این شب ها است که با دریافتنش می توان بلیط پرواز مستقیم تا خود بهشت و خالقش را به رایگان کمایی نمود، چه خدای بس مهربان و بخشنده و با عطوفتی است، که با صبح کردن شب هایی اندک در عبادت و راز و نیازش؛ تمام شب های زندگی مان را نورانی  می سازد و زیبایی ها و خوبی ها با  صبح مان قرین می نماید، چه مهربانی است که تمامی خطاهای گذشته را با اندکی صبر و مقاومت در مقابل شیاطینی که خود نیز اینان را به زنجیر کشیده است، بر ما می بخشد و به اسانی می فرماید: "پاک هستید و از سر اغاز زندگی نمایید."


 


بانوان انکس با فرا رسیدن این شب و روز های مبارک، زیبا تر می اندیشند و زیباتر می نویسند. اینان نیز ارزو دارند تا از این فرصت استثنایی بهترین استفاده و فایده را ببرند و در اخر با کوله باری مملو از نیکوکاری و ثواب به در ایند، از نماز و روزه  و از رمضان و خوبی هایش نوشتند، از اینکه چگونه می توان ان را دریافت و با سری بلند و رویی سپید ان را وداع گفت.


 


این بانوان راه را با استقامت گذرانده اند، با سختی ها و دشواری ها و امتحاناتی که روبرو گردیده اند، با عزم و همتی راسخ جنگیده اند؛ تا بالاخره توانسته باشند روزنه ئ امید واری را بر خویش بگشایند و فرداهایی سپید و مملو از کامیابی و سرفرازی را بر خویش بسازند که اینها جزء با رضامندی مالک لایزال حاصل شدنی نیست.



برای خواندن مطالب قبلی فلم انکس لیسه ملکه جلالی میتوانید پیوند زیر را دنبال نماید:


http://www.filmannex.com/MalakeJalaliSchool/blog_post 


 


فرشته احمدیان 



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160