داشتن روابط و رفتار نیک در بین خانواده و مردم

Posted on at


 


انسان ها از زمانیکه پا به هستی نهادن با روابط سروکار داشتن وبا رفتار زیستن


روابط اساس زنده گی کردن است و داشتن روابط و رفتار نیک اساس ادامه خوب زیستن و باهم بودن است همین روابط نیک است که انسان ها را متحد ساخته و موفق میگرداند و همین رفتار نیک است که مشکلات را ازبین میبرد و باعث آغاز دوستی پایدار در بین یکدیگر میگردد.


این روابط نیک است که باعث محو اختلافات و کدورت ها میگردد این روابط نیک است که دل هارا پاک از سیاهی دشمنی ها میسازد.


حال باید بگوییم که چگونه میتوان روابط نیک داشت و چگونه باعث دوام اش شویم؟؟؟


انسان میتواند با اندکی گذشت وصبر همیشه روابط نیک داشته باشد و پایدار حفظ اش کند. هرانسان در چرخش روزها و بازی های روزگار خامخواه به مشکلات دچار میشود و احساس خسته گی و ضعف میکند باید در مقابل همدیگر روابط نیک داشت و گذشت کرد و این است که بازی های روزگار نمیتواند مارا ضعیف بسازد و ناتوان کند.



رفتار نیک باعث تقویه ایمان و خوشنودی پروردگار عالمیان میشود رفتار و روابط نیک در خانواده یک اصل مهم زنده گی به شمار میرود با داشتن روابط نیک در خانواده اعضای  آن میتواند به اوج موفقیت برسند و در یک خانواده که روابط نیک باشد وبتوانند اختلاف هایشان را حل بسازند میتوانند اختلافات جامعه و اجتماع و بلاخره میتوانند اختلافات و مشکلات کشور خود را حل بسازند.



چون اختلافات از خانواده و فامیل شروع میشود امروزه اختلافات و مشکلات درخانواده ها زیاد است کدورت ها و بی اتفاقی به اوج رسیده و همین اختلافات خانواده گی است که منشع اختلافات بزرگ میشود پس باید اول جلو اختلافات خانواده گی را گرفت.


بسیار به آسانی میتوانیم راه حل های موفقت آمیزی برای این مشکل بیابیم فقط باید روابط نیک و رفتار خوب داشته باشیم تا متحد گردیم و این مشکلات را از بین ببریم انسان همواره در زنده گی به مشکلات وچالش های زیاد مواجه بوده و است که آن را باداشتن فکر آرام و داشتن ذهنیت خلاق حل بسازد پس باید بکوشیم تا روابط مان گسترده تر و نیک تر باشد تا بر مشکلات غالب شویم . 




About the author

noorzia

Noorzia osmani was born in Herat, Afghanistan. she is interested to traveling and reading.

Subscribe 0
160