ویدیوی" کاملا هوشیار" کیتی پیری درمورد کنترل ذهن 3

Posted on at


موزیک ویدیوی تحت نام" کاملا هوشیار" در مورد کنترل ذهن کیتی پیری


بخش پایانی:



Katy مانند قربانی گردانندگان مخفی نشان داده میشود که با برنامه نمودن او چی بلایی بر سرش آورده است. او کاملا از خودش دور است. و توسط توت زمینی که در دستانش است کشیده میشود.


انواع  بیشماری از شکنجه ها به وسیله گردانندگان بر برده های که تحت عمل کنترل ذهن قرار میگیرند استفاده میشود. در بعضی مواقع حین تداوی، درد، چی درد فزیکی باشد و چی احساساتی از حد خود گذشته و قابل تحمل نمیباشد و آن زمان واکنش طبیعی مغز جدا شدن از حقیقت میباشد. این در واقع خواست گردانندگان و برنامه سازان سری میباشد که هدف کاملا از واقعیت دور شود. آنها همچنان از فیلمهای Alice in Wonderland و Wizard of Oz برای برنامه نمودن قربانی استفاده نموده تا هدف را از حقیقت تخلیه نماید، مانند "دیدن از میان شیشه و یا از میان" رنگین کمان". و در حال حاضر این ویدیو در مورد تخلیه دنیای درون کتی برنامه ریزی شده است.


زمانیکه کتی همانند یک زامبی نشسته و از خودش کاملا بیخود است، شخصیت اصلی وی یعنی کترین کوچک " کاملا هوشیار" بوده و در صدد بیرون رفتن از آن وضعیت است. بعضی مردم به هرحال دوست ندارند که این وضعیت بوقوع بپیوندد.




دو مرد همراه با سرهای شاخدار( بافومت) راه کترین کوچک را که بسوی آزادی حرکت مینماید را بسته اند. آیا دو مرد شیطانی با سرهای بافومت مراد از گردانندگان و برنامه سازان کتی میباشد ؟ حتما!



به هرصورت، کترین کوچک با قدرتی که دارد، همراه با حرکت پا به زمین ضربه میزند و مردهای شاخدار دور پرتاب شده و همچنان خود کتی بزرگ نیز دوباره زنده میشود. ترانه این آهنگ نیز مفهوم انتقال و حس رهایی از شکنجه و فریب ظالمانه از ذهن را نشان میدهد. این اولین نغمه آهنگ است:


I’m wide awake
Yeah, I was in the dark
I was falling hard
With an open heart
I’m wide awake
How did I read the stars so wrong?
I’m wide awake
And now it’s clear to me
That everything you see
Ain’t always what it seems
I’m wide awake
Yeah, I was dreaming for so long


خوب، دراین نقطه کسی شاید بپرسد: آیا این ویدیوی هست که نشان میدهد کتی میخواهد از شر کنترل ذهن خارج شود؟ ادامه این ویدیوی شاید به سوالتان پاسخ بدهد.


آن دو به مجرد اینکه از سازمان خارج میشوند. Katy و شخصیت اصلی او دوباره خودشان را در دنیای فانتزی میبینند.



Katy و شخصیت اصلی او دوباره به دنیای فانتزی تجزیه کننده برگشتند- در بخش دیگر راههای پرپیچ و خم تمام چیز بهتر به نظر میرسد.



این پشک علفی با چشمان هیپنوتیزمی این پیام را میدهد که Katy هنوز هم شدیدا تحت نظارت گردانندگان قرار دارد. پروانه ها در سر Katy نیز این حقایق را واضح بیان میکند.


در این مرحله، Katheryn بر بایسکل اش سوار شده و از کتی جدا میشود.



Katheryn واقعی، شخصیت اصلی کتی خداحافظی میکند. چرا او میخواهد برود؟ آیا او شخصیت واقعی نبود که همیشه همراه ما است؟


قبل از ترک نمودن، Katheryn کوچک هدیه ای به کتی میگذارد، یک هدیه سمبولیک و نمادین.



او دوباره به اتاق لباسش برمیگردد، و متوجه میشود که به وی شاه پرک هدیه نموده است. آیا Katheryn کوچک یک هدیه زهری به کتی داده که دوباره تحت کنترل ذهن قرار بگیرد؟


شاه پرک دوباره مارا از اتاق لباس به ستیج میبرد، قبل از اجرای آهنگ رویای نوجوانی " Teenage Dreams. در کلمه دیگر، کتی همراه با بینندگان ویدیو، تمام دایره کامل را رفته و دوباره به نقطه شروع برگشتند. این طنینی از سرکشی و طغیان بی مورد فرار از هیچ را نمایش میدهد. اگرچه ظاهرا تلاش و جستجو تکمیل شده و دشمن به اصطلاح شکست خورد، کتی دوباره به لباس شخصیت نیمه برهنه ستاره پاپ برمیگردد مانند lollipop! او همانی است که حالا میبینید، کالای در صنعت موسیقی. و شخصیت درونی واقعی او دیگر نیست و رهایش کرده است.


آیا او چیزی از کترین کوچک یاد گرفته که حالا بهتر خودش را مجهز نموده تا جلوی تله های مشهور قرار بگیرد؟ شاید، به هرصورت عیاشی پروانه ها در ویدیو به ما در آخر یادآوری میکند که او هنورهم تحت نظارت و کنترل صنعت موسیقی بوده و نمادهای سری آنان را از طریق رسانه های جمعی ترویج میکند. آیا بیشتر ثبوت میخواهید ؟  نوع آرایش وی را بررسی نمایید، زمانیکه او آهنگ Wide Awakeرا در جایزه ویدیوی MuchMusic کانادا اجرا نمود.



Katy تقریبا چیزی نزدیک و شبیه به یک شاه پرک بزرگ است سمبول اساسی برنامه های شاهی. شاه پرک های شاهی نیز بالای چشمان او قرار دارد.



نتیجه گیری:


موزیک ویدیوی " کاملا هوشیار"  Katy Perry یکی از مهمترین مثالهای برنامه های شاهی به حساب میاید. و نمادهای سری آنان را به خوبی از طریق رسانه های جمعی ترویج مینماید. طرح ساخت ویدیو شاید بسیار منزجر کننده بر ذهن تماشاگران باشد. برنامه های شاهی اغلب از طریق فرهنگ های مشهور دست به کار میشوند. و برنامه شاهی یکی از راههای نخبگان مخفی برای تحت کنترل گرفتن اهداف هایشان است. که شامل صنعت موسیقی و تفریحی بوده و اغلب طلسمی در رسانه های جمعی تلقی میشود. اکثرا مردم میگذارند تا تمام صحنه ها و جلوه های ویدیو مستقیما از ذهن شان رد شده بدون اینکه به مفهوم واقعی آن پی ببرند. به هرصورت یک راهی وجود دارد که نگذاریم پیام های ناخواسته ای اینگونه ویدیوها بر افکار مان چیره شود.  یعنی کاملا هوشیار" باشیم!


 برای تماشای موزیک ویدیو به لینک زیر مراجعه نمایید.


http://www.youtube.com/watch?v=o5_ZxRKUELo




نویسنده : جمیل یوسفی



About the author

jamil-yosufi

I tell stories. Sometimes those stories take the form of a documentary or music video, sometimes they’re in the form of a short film. JAMIL YOSUFI (born August 2, 1988) is an Afghan film director, DP & Visual FX , 3D Artist. He is a freelance filmmaker, director, Visual FX…

Subscribe 0
160