فرصت طلایی در راستای فراگیری درس

Posted on at


زندگی صحنه ئ یکتای هنرمندی ماست                   هر کسی نغمه ئ خود خواند و از صحنه رود


صحنه پیوسته به جاست                                       خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد


سررشته ئ کلام را اینبار خواستم تا از مهم ترین و والاترین و باارزش ترین داشته ئ این دنیا بگشایم ،از همین نعمت بس بزرگی که پروردگار لایزال به رایگان بر تمامی بنده گانش ارزانی فرموده است .


از زندگی ؛از این فرصت طلایی ،از نعمات و بخشش ها ،از سرازیری ها و سر بلندی و خوشی و اندوه ها و بالاخره ،از این سفر بی بازگشت .زندگی بدون شک همان طور که ابتدایی دارد ، انتهایی هم دارد که بی خبر می آید و بی اجازه و پرسش با خود می برد.


چه والا ،که توشه ای پر از نیکی ها با خود به همراه بریم،هدف از اینگونه آغاز این بود که در این هفته ،مهد علم و دانش (مکتب ملکه جلالی)یکی از بزرگ بانوان و رهبران خود را از داست داد خانم آصفه رحیمی سرمعلمه در این مکتب.طی دو روز با برگزار نمودن مراسم فاتحه خوانی برای روح وی طلب رحمت و مغفرت نمودند.


البته در کنار اشتراک علم داران این مهد در این مراسم دانش آموزان نیز سهم بارزی را ایفا نمودند ،منجمله بانوانی که در برنامه تدریسی مان که به تازگی آغاز یافته است اشتراک دارند فعالانه اشتراک ورزیدند چه در بخش مجری گری مراسم موصوف و چه در بخش تدارکات .


از جمله محتویاتی که در پلان درسی مان گنجانده شده است در این هفته تعلیمی موضوعاتی از قبیل : (اخذ برنامه ویندوز و اختتام این برنامه ،نصب و معرفی بسته آفیس و ورد ،شروع تدریس برنامه ورد،تدریس منوی فایل و اجزایش به تفصیل ،تدریس تمامی گزینه های منوی Home ،تدریس Command Tab [pages, Table, Illustration]) از منوی Insert این برنامه کاملا به قسم عملی و روی پرده پروجکتور تدریس صورت گرفت.


البته شاگردان برتر امتحان نیز به منظور تشویش بهتر آنان و ایجاد رقابت با دیگران معرفی گردیدند که عبارتند از :


نادیه اکبری،مدینه فتاحی ،سمیه سلیمانی ،صدف عرب ،وحیده سادات ،سعیده عمری.


که در مجموع همگی در سطح خوبی قرار داشتند و نتیجه رضایت بخشی را از خویش ارائه نمودند و مشتاقانه به سوی تدریس برنامه ای جدید و متفاوت گام برمی دارند.



About the author

MalakeJalaliSchool

Malake Jalali is located on Godam Street in front of the big Masque of Herat, Afghanistan. It has 3270 Students, 101 teachers and 2 buildings.

Subscribe 0
160