علاقه مند بودن شاگردان به بیت لندرز

Posted on at



بیت لندرز، بهترین رسانهء اجتماعی که بالای استعداد های نهفته در وجود شاگردان کار میکند و در پی آن است که بتواند به یک نوعی کاری برای جوانان جهان انجام دهد. این رسانه همیشه توانسته، هر چی بیشتر علاقهء شاگردان را جلب کند. شاگردان وقتی تلاش های کارکنان بیت لندرز را میبینند؛ متوجه میشوند که این رسانه روز به روز برای آنها سهولت های زیادی را ایجاد کرده و کار با آن و محیط گرافیکی آن نیز جالبتر و زیبا تر میگردد.
بلی یقینا اگر به بیت لندرز سری بزنید خواهید دید که این رسانه در مدتی بسیار کم چی اندازه پیشرفت کرده و تغییرات زیادی در آن وارد شده است. همین سعی و کوشش بیت لندرز باعث شده، که تمام کاربران خود را راضی نگهدارد و روز به روز به تعداد کاربران آن افزوده شود. 



شاگردان دورهء جدیدی مکتب امیر علی شیر نوایی حالا از جمله اعضای بیت لندرز شده اند و با هر جلسه ای درسی که سپری میشود علاقه مندی آنها به این رسانه بیشتر میشود و میخواهند از جمله فعالترین اعضای آن باشند. این شاگردان حالا با تمام مشخصات بیت لندرز آشنا شده اند و تمام بیت لندرز را با جزییات آموزش دیدند. در هفته ای که سپری شد این شاگردان آموختند که چگونه در بیت لندرز عضو شوند، چگونه گالری تشکیل دهند، چی قسم مقالات خود در آن بیاندازند، چگونه مایکروبلاک بنویسند و نیز آموختند که چگونه در صفحات پروفایل بیت لندرز خود تغییرات وادر کنند و دیگر تنظیمات را چگونه تغییر دهند.
نکاتی که در فوق ذکر شد از جمله نکاتی بودند که شاگردان مکتب علی شیر نوایی در هفته گذشته به آنها آشنایی کامل پیدا کردند. به هر اندازه که این شاگردان با بیت لندرز سرو کار پیدا میکنند و آشنا میشوند علاقه آنها زیادتر و زیادتر میشود طوریکه دوست دارند همه روزه درین سایت فعالیت داشته باشند که خوشبختانه فعالیت های چشم گیری درین روز ها در بیت لندرز دارند. 



بطور مثال یکی از جمله شاگردان بنام مرجان توانسته در یک هفته امتیازات خود را به 70 برساند و به همین قسم شکوفه، رابعه، فریبا، رویا، غزال و غیره هر کدام آنها از امتیازات بالایی برخوردار هستند که خود نشانه ای از علاقه مندی آنها به بیت لندرز میباشد. در کل اگر متوجه شویم میبینم که علاقهء کاربران سایت اجتماعی بیت لندرز بی خود نبوده آنها خوب درک کرده اند که فعال بودن در این سایت صد در صد از هر دو بعد مادی و معنوی به نفع آنها تمام میشود به همین خاطر علاقه آنها روز افزون است.



برای خواندن مطالب قبلی بیت لندرز لیسه امیر علی شیر نوایی میتوانید پیوند زیر را دنبال دنبال کنید:


http://www.bitlanders.com/AmirAliSherNawaie/blog_post



About the author

AmirAliSherNawaie

Amir Ali Sher Nawaie was established in 1368. At first, it was both a male and female school but in different shifts until 1390. In 1390, it became a female school and students are now studying in three shifts. It has 29 classes, more than 4,000 students and 155 teachers.…

Subscribe 0
160