وبلاگ نویسی در فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

همه نویسندگان در فیلم انکس بر اساس BuzzScores خود پاداش دریافت میکنند. BuzzScores نویسنده ای که عضو مطبوعات انکس باشد بنا بر کیفیت نوشته او بلند تر است. بنا یک نویسنده مطبوعات انکس از یک نویسنده که از مطبوعات انکس نباشد درآمد بیشتری دارد.


مطبوعات انکس چیست؟


مطبوعات انکس پلت فرمی است که برای نویسنده های حرفه ای در تمام بخشها ساخته شده است. در مطبوعات انکس، میتوانید راجع به فیلم و سرگرمی، سیاست، صحت، رویدادهای روز، ورزش، ساینس، تکنولوژی و ده ها موضوع دیگر مطلب بخوانید. تمامی مطالب مطبوعات انکس توسط تیم تدوین کننده بازنگری شده و از بین آنها برگزده میشود. برعلاوه گروه همکاران معمول، مطبوعات انکس از همکاران مهمان که در بخش خویش مهارت دارند نیز با استقبال مینماید.


در صورتیکه مایلید برای مطبوعات انکس نویسندگی کنید، لطفا با ارسال ایمیل به info@filmannex.com در زمینه معلومات بدست آورید.


در زیر مراحل شروع به شما توضیح داده شده:


1-      اولین چیزی که باید انجام دهید ثبت نام در فیلم انکس است.


2-      با استفاده از نام کاربری و رمزعبور خویش وارد سیستیم شوید.


3-      جهت تکمیل پروفایل خود به آن تصویر، بیوگرافی و معلومات تماش را اضافه کنید.


4-      با کلید بروی "مدیریت تلویزیون انترنتی من" تلویزیون انترنتی خویش را تکمیل کنید (این دکمه را میتوانید در صفحه پروفایل خویش به رنگ آبی و یا هم در منوی آبشاری خوش آمدید به رنگ سبز در قسمت بالایی سمت راست ببنید)


5-      زمانیکه وارد سیستم شدید، بالای دکمه "پست جدید وبلاگ" کلید کنید.


6-      وبلاگ خویش را در ویرایشگر وبلاگ بنویسید. سعی کنید که آنرا عنوان بدهید، برچسب های مناسب انتخاب کنید، در صورت موجود به آن تصویر و/یا ویدئو اضافه نمایید. درحال حاضر، ما تنها اجازه اضافه کردن فیلمهای فیلم انکس را میدهیم. میتوانید اینکار را با انتخاب یک فیلم از www.filmannex.com انجام دهید، بروی "دکمه کار گذاشتن" کلید کنید، کد تعبیه شده را کاپی کرده و آنرا در پنجره ویرایشگر وبلاگ خویش بچسپانید.


7-      وبلاگ خویش را تکمیل کرده و منتشر کنید!


8-      وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی مانند تویتیر، فیسبوک و گوگل+ توسعه دهید.


نکات اضافی:


1-      فیلمها را به تلویزیون های انترنتی خود اختصاص دهید: از بانک فیلم باز ما انتخاب کنید و یا از یک فیلمساز برای اضافه کردن فیلمهایش به تلویزیون انترنتی خویش درخواست مجوز نمایید. شما می توانید این فیلم را به وبلاگ خود شریک / لینک کنید.


2-      وبلاگ خود را در یک کانال مربوطه مانند "تحصیل"، "فرهنگ"، "صحت"، "تجارت" و غیره بگذارید.


3-      از کلمات کلیدی مناسب استفاده کرده و آنها را برجسته نمائید این کار وبلاگ شما را در صدر نتایج یک جستجو قرار میدهد. آیا وبلاگ شما در باره انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 است؟ پس از کلمات کلیدی مانند "انتخابات ریاست جمهوری"، "بارک اوباما"، "میت رومنی" استفاده کنید.



About the author

HerayFarzan

I am a founding partner of Afghan Citadel Software Company (ACSC). I graduated from Enqalab High School of Herat in 2007 and was admitted to computer science faculty of Herat University in 2008. I graduated from computer science faculty of Herat University in 2011. Currently, I am studying my Masters…

Subscribe 0
160