چشم انداز افغان در 60 دقیقه، وصل کردن بلاگ نویسان با اخبار، راهی به سمت سرمایه گذاری مجدد خبرنگاری

Posted on at

This post is also available in:

جهان امروزی منطقه ای برای ارتباطات تبدیل شده است. خیلی از مردم در اطراف جهان بدون در نظر داشت مرز های جغرافیایی با یکدیگر در حال ارتباط هستند.حتی گرچه دارای فرهنگ، زبان ، دین و عقاید مشابه هم نیستند.اما دارای اندیشه ها و افکار جمعی و اجتماعی میباشند.برای ملاقات با مردم و ایجاد رابطه با آنها نیاز به حضور فزیکی ندارید بلکه میتوانید به صورت مجازی با آنها در ارتباط باشید توسط انترنت که در هر زمان و هر مکان وجود دارد.

رسانه های جمعی میتواند برای تمام مردم روی زمین موثر واقع شود که آنها را قادر میسازد تا به صورت مجازی با سایر مردم در ارتباط باشند. استفاده کردن از رسانه های جمعی گوناگون همچون فیسبوک، تویتر، تامبلر و غیره میتواند دنیای مجازی شما را گسترش دهد.

بسیاری از حرفه ها وجود دارد که با رسانه های جمعی و دیجیتالی رابطه تنگاتنگی دارند که یکی از آنها رشته خبرنگاری میباشد.به نظر من خلاق بودن کلید موفق بودن در رشته مورد نظر میباشد.رشته خبرنگاری در اوایل قرن 20 در افغانستان پا به عرصه وجود گذاشت.اما زیاد دوام نیاورد به دلیل جنگ های داخلی در افغانستان اما بعد از رژیم طالبان در سال 2001 این حرفه رشد قابل قبولی را برای خود رقم زد.

 

یکی از راه های ساده برای ایجاد برقراری با مخاطبین، نوشتن بلاگ میباشد. بلاگ یک مقاله به شکل آنلاین میباشد که شامل عکس، ویدیو و لینک میباشد که ردباره یک موضوع خاص صحبت میکند.شما فقط نیاز به کامپیوتر دارید که با انترنت وصل باشد و یک ایده برای نوشتن. بسیار ساده برای انجام دادن و قوی در معنی.

این همان کاری است که چشم انداز افغان به دنبالش میباشد.این همان راهی است که با هزاران نفر در سرتاسر جهان میتوان ارتباط برقرار کرد.شما نیاز ندارید تا یک خبرنگار حرفه ای باشید  اما نیاز به فکر کردن درباره پیدا کردن راهی دارید تا همراه با خوانندگان و مخاطبین خود دست به نوشتن مقاله بزنید.

 

این یک راه ساده و جدید در خبرنگاری میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید. در یک سمت شما اخبار را در دست دارید و در سمت دیگر تجارب بخصوص خود را از حرفه تان در دست دارید.شما میتوانید این 2 را با هم یکجا کنید و از محصول نهایی آن استفاده کنید و نیز کسانی که دراین راه با شما همراه هستند نیز مستفید شوند.این راهی مناسب برای اخذ اطلاعات برای مخاطبین میباشد.

برنامه چشم انداز افغان در 60 دقیقه در حال تشویق کردن اشخاص دیگر برای نوشتن بلاگ میباشد تا اینکه داستان های متفاوت را با دیدن برنامه چشم انداز افغان در 60 دقیقه و برنامه CBS برای ما ارسال کنند.آنها افکار و احساسات خود را با تمام مردم جهان به اشتراک میگذارند.

 

 

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160