تفاوت افغانستان و آسیای مرکزی برای موفقيت المپیک

Posted on at

This post is also available in:

Urdo   |Pashto  English


آسیای مرکزی و جنوبی شامل تنوع و تفاوت  باور نکردنی از فرهنگ ها، زبان ها، و مناطق از کشورهایی مانند: افغانستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ایران و پاکستان است.  افغانستان به تنهایی طیف باور نکردنی از مناطق، سنت ها، و تنوع در درون سنت اسلامی آن است.  افزون  بر 9 کشوركه در بالا ذکر شد و شما می توانید از پیچیدگی را در منطقه تصور کنید. این یک چالش نيست اما يك فرصت است.

در مقاله قبلی من "برنده دیجیتال گنج شکار آسیای مرکزی را با ساخت مدارس در افغانستان"، من يك  مقایسه را بین آسیای مرکزی و اتحادیه اروپا را خاطر نشان ساختم. امروز، كه  بازی های المپیک به پایان رسیده است، من از شما دعوت ميكنم  به مدال مشترک جامعه اروپا نگاهي كنيد، و شما  تنوع را در فرهنگ، زبان، سنت و پرورش استثنایی اجراهای ورزشی را خواهيد ديد. 


 



 


 


پروژه توسعه افغانستان برای ارضای این تنوع طراحي شده ، كه  ضروریات نظام آموزش و پرورش  و اقتصادي افغانستان را برآورده سازد  . به همین دلیل است که ما  براي ایجاد جاي مناسب  و تخصصی زبان ها و بخش ها توجه ميكنيم.  ما در حال حاضر در روند گسترش نفع  به  فیلم انكس در افغانستان و ورزش های آسیای مرکزی به عنوان رابطه ای طبیعی به آموزش و پرورش استيم.

این هفته، روح الله Nikpai، نماینده افغانستان در بازی های المپیک در Taekwoondo، قادر به تکرار عملکرد خود در پکن با  برنده شدن متوالی  2 مدال  برنز را در بازی های المپیک در لندن  بود و  به ثبوت رساند كه ورزش افغانستان در حال تحکیم حضور خود و به دست گرفتن نفع کامل از تنوع آن و بالقوه خود است.


 


 علی رضا محبوب  


 



About the author

alimahboob

Ali Reza Mehrban is from Afghanistan.He was born and lived in Iran with his family,and they return back into Afghanistan in 2002.Ali graduated from Tajrobawi High school of Herat-Afghanistan.Now he is bachelor of Software Engineering from Computer science of Kabul University.He has been working as project coordinator of Afghan Citadel…

Subscribe 0
160