پول افغانستان با ارز تبلیغاتی

Posted on at

This post is also available in:

English |  Urdo | Pashto 

 

ساخت مدارس در افغانستان یک موضوع روی حیله و تزویر است.  برخی این کار را با آجر ، دیگران  با کامپیوتر، و بقیه با کلمات و تصاویر انجام ميدهند هفته گذشته، مدیران اجرائی تبلیغاتی چند شبکه تبليغاتي از فیلم  انكس بازديد نمودند و وقت خودرا  در استودیو فیلم ما  برای حمایت از پروژه های انکشافی در افغانستان صرف كردند.  از آنها خواسته شد برای نوشتن چک، اما به بحث در مورد فلسفه شرکت های خود، چگونه آنها را به رسانه های دیجیتال، و چگونگی تبلیغات آنلاین ميتواند به آموزش و پرورش در افغانستان کمک نمايد.

 

 

 لینک های تبلیغاتی برای انسان دوستی یک موضوع يا ماده  از روی حیله و تزویر است. بعضی از مردم با آن مرعوب استند.  و بعضي از سازمان هاي دولتي درخواست ميكنند كه ما فلم هاي آنها را بدون تبليغات به پيش مي برند.  بدون تبلیغات. خنده دار به اندازه کافی، محتوای خود را به طور پیش فرض در مالکیت عمومی بوده و هیچ محدودیتی ندارد. علاوه بر این، این مطالب  با دلار مالیات مردم توليد ميشود، اما آنها به نوعی ترسيده اند كه به شرکت های خصوصی پيوسته است.  آمریکا و اروپا مهد سرمایه داری هستند .  اما بطور مختص مي ترسند  و آن را قبول كنند.


چگونه فیلم انكس می توانید یک کلاس درسي انترنتي را  در هر ماه در افغانستان بسازد؟ ساده است: ما به به  دفتر ما در انجا پول ارسال ميكنيم  که این کار انجام  شود.

چگونه  فیلم انكس ميتواند پول لازم برای ساخت کلاس های درس را كسب كند  و نظام آموزشی را در افغانستان حمايت كند؟ ساده است: ما فلم را  بازسازی و افتتاح  مي كنيم   و ما آن را به مخاطبان ما نشان می دهيم. ما پول را از طريق تبليغات  آنلاین بدست ميآوريم و دوباره آنرا سرمايه گزاري ميكنيم.

چگونه می تواند تبلیغات بسیار زیادی برای حمایت از این پروژه ها را پيدا كنيد؟ ساده است: ما با شبکه آگهی پیشرو مانند ADAP.TV، Altitude Digital partners، Spotxchange، و 20 ديگر کارميكنيم.          با درآمد حاصل از تولید، ما می توانیم برای کلاس ها و نرم افزار مورد استفاده توسط دختران و پسران افغان پرداخت.  نماييم.  Sean Behr، Jeremy Ostermiller، Michail  Shehan، و Joseph Salvador مردمان هوشمند هستند . درک ميكنند كه چگونه تبلیغات می توانید تفاوت را ايجاد كند ، و من افتخار ميكنم که با آنها کار می کنم. . ADAP.TV به تنهایی 24.3 درصد از خانواده های آمریکایی می رسد!

آیا من تذكر دادم  که ما با یک سازمان دولتی برای فن آوری های تلفن همراه کار می کنيم؟ ما کمک های مالی را پرسان نمي كنيم ، ما از عقل آنها استفاده ميكنيم  را و به اندازه کافی خوش شانس هستيم  که مشاور ارشد آنها  یک زن بسیار باهوش است .   ما بسیار مفتخریم که با او کار می کنيم  و به ایده های او گوش ميدهيم، اما ما در عوض/ بازگشت انتظارپول را نداريم.. فقط توقع خرد، ارتقاء، و آگاهی را داريم .

بیل گیتس زندگي بسيار متفاوت را  از وظيفه استیو جابز بدست آورد . بیل گیتس تصمیم گرفت به زندگی خود به عنوان یک بشردوست و مرد رویایی مثل سلمان خان را حمايت كند  که  آکادمی خان (که در سال 2000 در هر ماه در آمد های تبلیغاتی تا 2010 را داشت را ايجاد كرد). هنگامی که بیل گیتس می میرد، مردم ممکن است او را در مقابل فروشگاه کامپیوترسوگواري نكنند  به عنوان كه  آنها برای وظيفه  استیو جابزكردند، اما میلیون ها نفر از بچه ها بهرمند  از کار خود  از طریق بنياد  بلیندا و بیل گیتس بنیاد  خواهند شد. یک زمان وجود داشت  که مایکروسافت امپراتوری شیطانی بود. گیتس نقل مکان کرد و درآمد خود را به خوبی مورد استفاده قرار داد.

به من اجازه دهيد  این وبلاگ  را با دادن  سس مخفی به شما پايان دهم : هر بار که شما به        www.AfghanDevelopment.com  مراجعه ميكنيد  ویدئورا تماشا ميكنيد  شما نیز باعث تبلیغات فیلم از 15 تا 45 ثانیه است ميشويد.  شما می توانید یک بنر در بالا و سمت راست و دیگری در سمت راست صفحه را ببینید. هر یک از کسانی که از توليد تبلیغات درآمد حاصل ميكند و با آن  درآمد فیلم انكس، Adap.TV، سازگاري ميكند . Altitude و Spotxchange پول را برای تغذیه کودکان خود بدست مياورند، ارسال آنها را به مكتب ميفرستند و ماليات را مي پردازند ، اما از ماه مارچ 2012، همين پول در ساخت مدارس در افغانستان با کلاس اینترنت به طوری که کودکان افغان می توانند نرم افزار آموزشی مانند Examer و آکادمی خان دسترسی داشته باشید.  سرمايه گزاري شده است .

 
سياسي نيست تنها انترنت 


علی رضا محبوب 



About the author

alimahboob

Ali Reza Mehrban is from Afghanistan.He was born and lived in Iran with his family,and they return back into Afghanistan in 2002.Ali graduated from Tajrobawi High school of Herat-Afghanistan.Now he is bachelor of Software Engineering from Computer science of Kabul University.He has been working as project coordinator of Afghan Citadel…

Subscribe 0
160