ویدیو و نوشتار حرفه ای, استفلال مالی و درآمد حرفه ای بدنبال می آورد.

Posted on at

This post is also available in:

محتوا و کیفیت, موضوع اصلی مورد بحث ما با شبکه های تبلیغاتی(ad-networks) ,تولید کنندگان فیلم و نویسندگان در هفته های اخیر بوده است.


با وجودیکه یوتیوبyoutube  , وایمیوvimeo و فیسبوکfacebook  به موضوعات خود ساخته کاربران اجازه نشر میدهند. در فیلم انکس   filmannexفلسفه کاری ما دقیقا برعکس است و به موضوعات خودساخته کاربران اجازه نشر داده نمی شود.


 



 


 


موضوعی, پیش از اینکه در فیلم انکس  نشر شود توسط یک گروه کارشناسی ارزیابی میگردد و به کیفیت نوشتار و محتوای ویدیوها امتیاز داده میشود. فیلم انکس فقط به ویدیوها و فیلم های حرفه ای  اجازه نشر میدهد.روند کاری فیلم انکسfilmannex دقیقا برعکس یوتیوبyoutube  , وایمیوvimeo و فیسبوکfacebook  است که موضوعات را بعد از نشر به اساس درخواست کاربران شان ارزیابی میکنند . در ضمن آنها بین تولیدات خود ساخته, تولیدات حرفه ای, تولیدات کم کیفیت و ویدیوهای شخصی فرق قایل نمیشوند.


در فیلم انکسfilmannex هیچ ویدیویی و یا فیلمی مگر اینکه بصورت حرفه ای تولید شده باشد اجازه نشر نمی یابد. فقط تعداد محدودی از مقالات حرفه ای اجازه نشر در انکس پرسannexpress (جریده انکس) را دارند. فیلم انکس یک سیستم معتبر برای نویسندها و  بلاگ نویسان حرفه ای است.


اینکه فیلم انکس توانسته است 40هزار فیلم ساز و 4هزار نویسنده را جذب کند به دلیل مقدار پرداخت است که به نوسنده گان و سازندگان فیلم در مقابل کار شان  همراه با سهم از درآمد تبلیغات و برنامه پاداش صورت میگیرد.بطور مثال فیلم انکسfilmannex و جریده انکسThe Annex Press   به نویسندگان حرفه ای خود پول میپردازند درعین حالیکه هافینگتون پوستHoffingtone Post هیچ پولی حتی به بهترین نویسندگان و بلاگ نویسانش نمی پردازد.



رویه سخت گیرانه فیلم انکس  filmannexدر مورد کیفیت, این امکان را فراهم میکند تا محتوا با کیفیت بالا در دسترس سازمان ها و شبکه های تبلیغاتی قرار گیرد و از موضوعات غیرحرفه ای مانند آنچه در یوتیوب و فیسبوک  قراردارد جلوگیری شود.فیلم انکس نسبت به یوتیوب , وایمیو و فیسبوک  کوچکتر است اما نسبت کیفیت محصولاتش 100 درصد حرفه ایست درحالیکه نسبت کیفیت محصولات  یوتیوب پایین تر از یک درصد در مجموع است.درصد پایین کیفیت محصولات یوتیوب منتج به کاهش میزان تبلیغات گردیده است.فیلم سازها بطور معمول 6 تا 8 مرتبه درآمد کمتری در یوتیوب نسبت به فیلم انکس  دارند و هیچ درآمدی در فیس بوک  , وایمیو,تویتر و لینکادینlinkeden  ندارند.



بیایید حالا راجعب راهکار فیلم انکس  صحبت کنیم.


در قدم نخست, کیفیت در فیلم انکس از همه مهمتر است.ویدیو و نوشتارهای حرفه ای, کاربران,فیلم سازان و نویسندگان حرفه ای را جذب میکند و سبب ایجاد مقاله ها و فیلم های حرفه ای میگردد.در چنین حالتی  سازمانهای تبلیغاتی حرفه ای و درجه اول جذب فیلم انکس  میشوند.بنا درآمد هنگفتی را  از ناحیه تبلیغات آنلان به فیلم انکس filmannex و همکارانش به بار می آورد.



فیلم سازان حرفه ای و شبکه های جهانی تبلیغاتی همکاران اساسی فیلم انکس filmannex اند.شبکه های تبلیغاتی که در فیلم انکس راجعب آن بحث شد تبلیغات خود ساخته مشتریان را به نمایش نمیگذارند, مانند گوگلgoogle, اد سنس اد Adsense Ad, تکثت لینکس ادزText Links Ads   جاهاییکه هر کاربر میتواند تبلیغات اش را به نمایش بگذارد.فیلم انکس  و شبکه های حرفه ای تبلیغاتی اش فقط ویدیوهای تبلیغاتی با کیفیت بلند و تبلیغات نمایشی حرفه ای را (728x90 and 300x250 display banners)به نمایش میگذارند که دارای کیفیت یکسان با شبکه های CBS, ABC, CNN, and Fox News است.



 


دومین عاملی که فیلم انکس را ویژه میسازد نسبت 95 در صد تولیدات خارجی و 5 درصد تولیدات داخلی است.


برای هر 5 مصاحبه,فیلم کوتاه و مستند که توسط فیلم انکس  ساخته میشود 95 ویدیو و فیلم حرفه ای توسط فیلم سازانی ارائه میگردد که در انکشاف و درآمد فیلم انکس سهیم اند. بنابراین هزینه انکشاف کاهش می یابد و فیلم انکس  میتواند بر انکشاف و پخش حرفه ای تمرکز کند. این, تضمین کننده درآمد بلند تبلیغات آنلاین برای همکاران فیلم انکس , شبکه های تبلیغاتی,فراهمگران موضوع برای  فیلم انکس , نویسندگان و فیلم سازان حرفه ایست.داستانهای موفقیت آمیز فیلم انکس را مرور کنید.


 



 


در چند سال گذشته مدیریت و بخش فروش چندین شبکه خارجی و سازمان انتشاراتی برایم پیشنهاد شده است اما من همیشه این پیشنهادها را بخاطر حفظ کیفیت و کارایی فیلم انکس  رد کردم.رشد سریع فیلم انکس کیفیت اش را متاثر خواهد کرد و بر رابطه با شبکه های تبلیغاتی و فراهمگران موضوع  برای فیلم انکس  اثر خواهد گذاشت.سازندگان فیلم مایل به کسب درآمد اند اما میخواهند کیفیت کار و سازمانیکه با آن کار میکنند را نیز ببینند.فیلم سازان حرفه ای میخواهند که در سطح هم حرفه های خود باشند نه اینکه در سطح غیر حرفه ای ها کارکنند مانند چیزیکه در فیس بوک, وایمیوVimeo  و یوتیوب   در جریان است.یوتیوب  بارها و بارها در کشور های مختلف از دسترس خارج ساخته شده است.چنین چیزی بر سازمانها, شرکت ها و فیلم سازان حرفه ای که  بر این ویبگاه انترنتی اعتماد کردند و ماه ها یا سالها بازدیدکنندگان بالقوه خویش را از دست دادند تاثیر منفی میگذارد.بطور مثال در قضیه های افغانستان,مصر و روسیه فیلم انکس  هرگز از دسترس خارج نگردیده است.چون ویراستارانش موضوع های وارده را ارزیابی و موضوع های اهانت آمیزی را که ممکن است با دیدگاه های مذهبی و سیاسی برخورد داشته باشد حذف میکنند.



چوکات که در بالا ترسیم گردید جزء از برنامه آموزشی اگزمر (The Examer Education Curriculum)  است که برای آموزش زنان و دانش آموزان جوان در افغانستان و دیگر کشورهای درحال توسعه مانند آذربایجان,بنگله دیش,بوتان,هند, قزاقستان,قرقیزستان, ملداوی, تاجیکستان,نیپال,سریلانکا,پاکستان,ترکمستان و ازبکستان طراحی گردیده است. توانبخشی زنان و آموزش جوانان یک عامل مهم است که ماموریت ما را تعریف میکند وتفاوتیست بین کار حرفه ای و غیر حرفه ای.



برای سالهای زیادی از مردم خواسته شده است که موضوعاتی کم کیفیت برای شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب  , وایمیو و فیسبوک  فراهم آورند.زمان آن رسیده است  تا که علایق را دگرگون کنیم و به کاربران به ویژه در کشورهای در حال توسعه اصول ضروری برای آفرینش موضوهای حرفه ای و کسب درآمد حرفه ای را بجای اشتراک در شبکه های بسیار گسترده بدون کدام منفعت و درآمد بیاموزانیم.هردقیفه را که شما در فیس بوک میگذرانید هدیه است به مارک زاکربرگ( Mark Zuckerberg )و سرمایه گذارانش.هیچ سود برای شما ندارد.و هر لحظه را که در گوگل پلس میگذرانید هدیه است به لاری پیج Larry Page) ),سرجری برنگ Sergey) (Bring و سرمایه گذارانشان.هیچ سود برای شما ندارد.


موضوعات حرفه ای بیافرینید,درامد حرفه ای توقع داشته باشید



About the author

mahjabinmohammadi

Mahjabin Mohammadee was born in Iran. she studied her high school in Iran. Her family return back to Afghanistan during the fall of taliban 6 years ago. She is studying English in Herat Bastan Institute. Mahjabin has interest to reading novel books and cooking.

Subscribe 0
160