سبک جدید فلم با رسانه اجتماعی و پخش دیجیتالی.

Posted on at

This post is also available in:

چندین کارگردان با اشتراک گذاری دیدگاهای شان در مورد صنعت فلمسازی و آینده آن در هفته های گذشته به گفتگو پرداختند. این گفتگو با استیون سودربرگ”Soderbergh”  شروع شد با حالت امروزی سینما" سینما تحت فشار کارگاهای فلم سازی".  گفتگو با پیشبینی جورجز لوکاس و استیون اسپلبرگ”Georges Lucas and Steven Spielberg” در مورد افول سینما و تبدیلش به قالب آنلاین ادامه یافت. در این هفته هنرپیشه و کارگردان آقای متیو موداین”Mattiw Modine” فلم کوتاهش را همراه با مصاحبه که ما از او گرفتیم در فلم انکس ارائه کرد. علاقه هنرمندان و کارگردانان بزرگ جهان سینما برای گرایش سینما بسوی پخش دیجیتالی فلم دلگرمی خوبی برای تارنمای ماست.

این به این معنا است که فروش تکت تیاترها رو به کاهش است, اما رسانه های اجتماعی این کاهش را برای کارگاه های فلم سازی جبران خواهند کرد. این همچنین نمونه خوبی از موفقیت بازار مجازی و رسانه اجتماعی برای فلم ها است. 

در یاد داشت بالا به نسل جدید فلمسازها که پخش آنلاین فلم  و انکشاف فلم از طریق رسانه اجتماعی را پذیرفته اند و همچنین در فهرست آخرین فلم هایشان نگاه بیندازید. زندگی با کسی” Living with someone” اثری از مارک کاکزوسکی” Mark Kuczewski” , فلم مورفیس” Morpheus” اثری از لیسا استاک”Lisa Stock”, فلم پیمان” The Pact” اثری از جاستن ویار” Justin Viar”  و یا فلم دریچه “ Vent” اثری از ایرک وان چایک” Erick Van Schaaik” ..

راجعب این سبک های جدید فلم چی فکر میکنید؟  جایگاه فلم های آینده را به کجا میبینید؟ به گفتگو در تویتر به نشانی های ذیل بپیوندید.

#FilmAnnex #FutureOfFilm #FilmPromotion

 

- Jennifer



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160