جستجوی فیلم انکس واگزامربرای تشویق افراد به تهیه داستان و فیلم تحصیل و تجارت

Posted on at

This post is also available in:

 

 

فیلم انکس یک کمپانی توزیع فیلم آنلاین میباشد که ۳۰۰۰۰۰ نفر کاربر راجستر شده دارد که ۴۰۰۰۰ نفر از آنها حرفه ای بوده و ۵۰۰۰ نفر از آنها دخترانی از افغانستان هستند که در پروگرام آموزشی و تفریحی اگزامر راجستر شده اند

 

 

ارن گولفیدان ، دایرکتر هنری فیلم انکس گفت : ما درآمد خود را با فیلم سازان مستقل تقسیم میکنیم که در حدود ۱.۵ میلیون دلار میباشد. چرا محصلانی را از کشورهای در حال توسعه مثل افغانستان قبول نکنیم ؟  او همچنین اضافه کرد : چرا داستانهای این محصلان را به نشر نرسانیم ؟ من به شما پیشنهاد میکنم که ارن را در اکانت تویترش دنبال کنید https://twitter.com/mumfus.

 

 

سیمیون مالتزیو و الکسی لوچنکو . کارگردانان و ایدیتوران فیلم انکس که به جشنواره فیلم دعوت شده بودند به متیو مودین و ابیل فیرارا پیشنهاد کردند تا در افغانستان با گرفتن اسکریپت های عالی فیلم بسازند.

 

تصویر توسط آنجیلا شاه


امروز صبح وقتی با مترو به ترینینگ جودوی خودم با گری استی لیجیر میرفتم، علاقه مند به یکجا سازی کانسپت و استرکچر آن شدم :

 

اولین مرحله دعوت از بهترین فیلم سازان فیلم انکس که در ارین پیکس برگزیده شده اند برای نوشتن چند صفحه در مورد ساخت فیلم اشان بود. در این مورد ویکی پدیا توضیحاتی داده است : فیلم تریتمنت قطعه یا نثرمی باشد، بطور معمول مرحله بین کارت صحنه واولین پیش نویس برای تصویر متحرک ، برنامه تلویزیونی، یا رادیو میباشد. بطور معمول طولانی تر از یک طرح کلی یا یک ورق خلاصه میباشد، و همچنین ممکن است که خلاصه استایل کارگردانی را دربر بگیرد. درمان مانند داستان کوتاه خوانده میشود بغیر از آنهایی که در زمان حال گفته شده و اتفاقاتی را که افتاده تشریح میدهد

بعدا ما میتوانیم توصیه های فیلم سازان را در اگزامر به نشر برسانیم ، آنها را با دانش آموزان شریک بسازیم و آنها را تشویق کنیم تا فیلم خود را بسازند. و ممکن است از استادان در افغانستان بخواهیم تا بهترین  فیلم تریتمنت را ازلحاظ گرامر و از میان آنها بهترین را به فیلم سازان ارین پیکس معرفی کنیم. پس آنها میتوانند به داستان مورد علاقه اشان رای بدهند، ما همچنین داستان نویسی رابه فیلم سازان مستقل توصیه میکنیم و همچنین در جشنواره فیلم مانند متیو مودین ، آبیل فیرارا و یا امیر خان پخش میکنیم.

از دانش اموزان جوان با اسکالرشیپ های کوچک تقدیر میشود. آنها بخشی از تیم تهیه خواهند شد و از بخشی از مفادی که از طریق تبلیغات و فروشات فیلم بدست می آید سود خواهند برد.

فیلم میتواند در افغانستان و یا کشور دیگری تهیه شده باشد.

فیلم انکس منابع مالی و انسانی را برای انتخاب نخبه ها از میان هزاران خانمهای جوان افغان و دانش آموزان از بسیاری کشورهای دیگر دارد. و طوری که اسپایدر من گفته : مسولیت بعد از قدرت می آید.


 

 

من منتظر ارین گولفیدان و فرشته فروغ  همکاران رایزنی ما در فیلم انکس در اسیای مرکزی و جنوبی هستم، پیشنهادات برای این پروژه و پارامترها توسط فیلم سازان ارین پیکس تهیه شده است.

 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160