تمایل به فشن در چین

Posted on at

This post is also available in:

چنانچه در بلاگ قبلی خودم تحت عنوان انکشاف محصول پوشاک ذکر کرده بودم,جنگجوی راه, من صاحب کارخانه ای را در سفر گذشته ام در ماه اکتوبر در چبن دیدم که مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد.دیروز من ملاقات دوباره ای با وی در محل جدیدش نزدیک ووکسی داشتم و من بسیار تحت تاثیر انگیزه متصدیان چینی قرار گرفتم.

 

در یک لحظه بسیار دشوار برای تجارت پوشاک  حتی در چین, او میلیون ها دالر را برای سخت یک فابریکه با خوابگاهی برای کارمندان که بیشت شبیه به یک هوتل میباشد و نیز یک اداره بسیار مجهز سرمایه گذاری کرده است.
خوشبختانه او عاشق غذاها و فرهنگ ایتالیایی هست و او در آشپزخانه خود دارای یک ماشین تهیه کننده اسپرسو (قهوه) میباشد.

جلسه من دربر گیرنده یک نماینده ایتالیایی در چین بود که خواهان ارتقا  این فرایند برای توسعه تجارت کمپنی خود بود.در این لحظه من نمیتوانم نام این فابرسکه را فراموش کنم چانچه رابط ایتالیایی هنوز دریک  سطح قابل اعتماد قرار دارد.


ما قادر به ساخت مجموعه ای بزرگ از بهترین چیزهای تازه و یک تعداد چیزهای جامد در خزان و زمستان سال 2014  هستیم که از همین اکنون شروع به گرفتن فرمایش تا اخیر ماه می میباشیم.اکثر مجموعه از پوشاک پشمی و پنبه ای میباشند, از پشم های بسیار مرغوب, کشی یا بدون کش,پوشاک عالی,جاکت های زیبا همراه با دوخت های نمدی و پشمی و انواع زیادی از پوشاک های مختلف با طرح های گوناگون.این مجموعه توسط یک استدیو ایتالیایی به نام استدیو دیزاین رامی که در پراتو قرار دارد انکشاف داده شد که دارای تجارب بالایی در بازارهای چین و ایتالیا میباشد.در پایین تصاویری از اتمام کارخانه و شروع کار میباشدکه البته هنوز ظرفیت آن تکمیل نشده است.

موقعیت اصلی این کارخانه در شهر ژیامن ولایت فوجیان قرار دارد.و اکثرا در آن منطقه لباس های مردانه تولید میشود.آنها برترین تولید کننده لباس های مردانه در کارکت داخلی میباشند اما تا کنون روی به صادرات این کالاها و فروش در بازار های خارجی نیاورده اند (تنها دختر صاحب کارخانه میتواند انگلیسی حرف بزند.)!مدیر عمومی ایتالیایی باید که او سایر اعضای تیم را برای ورود به بازارهای خارجی و توسعه پوشاک زنانه به کار اندازد, بدون اتلاف وقت و تدریس و تمرین یک تیم جدید.این بسیار مهم است تا کار و بار جدید را آغاز کنیم و اثر مطلوبی را بر روی بقای مشتریان خود مانند کلاب موناکو, برادران بروکس, کیت اسپد, ربکا تیلور و ارمانی اکس چینج بگذاریم.

شاید یکی از معضلات معرفی محصولات برای قیمت پایینتر باشد اما هنوز بر روی قیمت بالا و متوسط و کیفیت عالی تاکید میشود.بطور مثال آنها مقدار زیادی از کیفیتهای پشم/ابریشم و پشم/ ترمه برای مارک های چینی استفاده میکنند در حالیکه ما نیاز به پشم چسبناک و نارون به قیمت ارزانتر 6-9 دالر, تا اینکه از لحاظ مقداری در سطح خوبی برای مشتریان خود باشیم.در امریکا زمانیکه قیمت از 10 دالر بالا میرود مقدار بسیار کم میباشند و تاثیراتی را روی محصولات میگذارد طوریکه باید در حداقل مقدار تعیین شده قرار داشته باشند.ما نیز در حال پیگیری بعضی نمایشگاه های تولیدی لباس در نیویورک از قبیل پریمیر ویژن, میلانو یونیکا و تکس ورلد میباشیم.



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160