سم مالتسیو: فیلم ساز در افغانستان

Posted on at

This post is also available in:

این هفته یک تغییر اندیشه درکار فیلمسازی من بود.ما با فرانچسکو رولی, الکسی لیچنکو, رویا محبوب و الهه محبوب ملاقاتی داشتیم, جاییکه تصمیم گرفتیم با کمک یک تیم افغان ساحه فیلمسازی خود را گسترش دهیم.

طوریکه میدانید ویرایش ویدیو زمان و تلاش زیادی را به کار میبرد.و ما دو نفر هستیم (من و الکس) که در بخش تصویر برداری و ویرایش در استدیو فیلم انکس در نیویورک کار میکنیم.و از لحاظ فیزیکی نیز ما نمیتوانیم در یک هفته بیش از 5 الی 10 پروژه را روی دست بگیریم.

 

 (اعضای تیم فیلم سازی فیلم انکس در حال بازدید از چزیره کانی از چگونگی تخریب طوفان سندی)

شما میتوانید بلاگ من را درباره فیلمسازی در افغانستان بخوانید, جاییکه هدف من این است تا جوانان افغان را جمع کنم و یک تیم حرفه ای بسازیم تا فیلمهای با کیفیت بالا و محتویات عالی را بسازند.با کمک رویا و الهه ما شروع به ایجاد یک تیم از فیلمسازان افغان نمودیم, کسانی که میتوانند به صورت ابتدایی تصویربرداری و ویرایش کنند ولی مهمتر اینکه ما میتوانیم ویدیو هایی را برای آنها از نیویورک بخاطر ویرایش بفرستیم.

 

 (پروژه فیلم کوتاه افغان یک فیلمی را به نام پسران بزکشی ساخت که در لیست اسکار بهترین فیلم کوتاه زنده در آمد.)


در این قضیه ما میتوانیم پروژه های بیشتری را بسازیم زیرا زمان ما از اکنون روی انکشاف و تصویربرداری پروژه های فیلم و تیم فیلمسازان افغان روی ویرایش تمرکز خواهد کرد.ما (استدیو فیلم انکس در نیویورک) در حال برنامه ریزی برای ساخت 10 الی 20 ویدیو در یک هفته میباشیم.

من تقریبا قسمت آخر چشم انداز افغان را که ما در یک خانه تصویر برداری نمودیم برای تیم فیلمسازی افغان برای ویرایش فرستادم.من واقعا متحیر شدم و هفته آینده منتظر نتیجه آن خواهم بود.

ویدیوی مصاحبه ای را که ما با رئیس انکشاف تصاویر در استدیوی خود در کابل- افغانستان انجام دادیم را مشاهده نمایید, سم فرنچ:

 

یکباردیگر هدف ما این است تا جوانان افغان را توانمند سازیم تا بتوانند فیلم های با کیفیت و محتویات بالایی را تهیه کنند.

مردم و شاگردان از سرتاسر جهان که علاقه مند به فیلمسازی, تهیه کنندگی, کارگردانی, سینماگری, ویرایش و حتی بازیگری هستند, ما یک دروازه باز به سوی ایده ها و پروژه های جدید هستیم.برای اطلاعات بیشتر با من در تماس شوید یا کامنت بگذارید

فیلمهای تهیه شده:

1. بازار آنلاین تبلیغات همراه با جو سالوادور- معاون عملیات ویدیویی و دیجیتالی

2. تبلیغات و انتشار با جو سالوادور – معاون عملیات ویدیویی و دیجیتالی

3. بازار تبلیغاتی موبایل توسط جو سالوادور- معاون عملیات ویدیویی و دیجیتالی

4. روابط انتشار کننده توسط جو سالوادور – معاون عملیات ویدیویی و دیجیتالی

5. سرگذشت فضایی ووبزی در اسپانیا همراه با کارمن هرناندز و چنیفر پاورز

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160