ملاقات با شیریل ساندبرگ, گوگل وشبکه امیدیار با رویا محبوب برای تجارت پایدار

Posted on at

This post is also available in:

در جریان سفر ما به کالیفرنیا رویا محبوب و من با تعدادی از قدرتمندترین و مشهورترین زنان دیدار داشتیم. شیرل سندبرگ مدیر اجرایی رسانه اجتماعی فیس بوک است. او واقعا یک بانوی تاثیرگذار است, او معرفی نامه بانو رویا محبوب را برای فهرست 100 مجله تایمز نوشته است. از آنچه برای توانمندسازی زنان در افغانستان انجام دادیم خوشحال بود و دوست داشت که بانو رویا محبوب را برای دیگر زنان توانمند در جهت کمک به توانمند سازی بانوان در افغانستان معرفی کند.

 

در جریان سفر از محوطه گوگل نیز بازدید کردیم. جای بسیار بزرگیست, در حدود بیست ساختمان دارد و تعداد زیاد کارمند در آنجا کار میکند.

 

در شرکت گوگل با ماری گرو مدیر گوگل در بخش کارآفرینی و دیگر کارمندانش دیدار داشتیم. در مورد برنامه های خود در افغانستان و کاربرد رسانه اجتماعی توسط دانش آموزها معلومات دادیم. آنها واقعا علاقه مند کارآفرینی و توانمند سازی زنان شدند. در دیدار از محوظه شرکت گوگل چیزهای بسیار زیبا و جالب وجود داشت.

 

همچنین از شبکه امیدوار که یک سازمان سرمایه گذاری و بشردوستانه است دیدار کردیم. این شبکه برای انکشاف زندگی مردم و کمک سازمانهای مبتکر فعالیت میکند. بانو رویا محبوب با تعدادی از زنانیکه در شبکه امیدیار فعالیت داشتند به گفتگو پرداخت. ما فلم های از برنامه انکشافی افغان و چگونگی شروع همکاری خود با فلم انکس و ساختن مکاتب در افغانستان  را نمایش دادیم. آنها علاقه مند آنجه ما در افغانستان انجام دادیم بودند.

 



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160