تو/من/ تغییرات در حواسپرتی های سه شنبه و صفحه آنلاین پخش فیلم فیلم انکس

Posted on at

This post is also available in:

تمام واقعیاتی که میبینم من را می فشارد. تودلرز و تیارا پربیننده ترین فیلم هایی بودند که تا بحال نگاهشان نکرده بودم. تجربه اش آنقدر کافی بود که نظر من را در مورد همه چیز تغییر دهد. اما وقتی دختری را که قرار بود با مادر پریشانش۴۰ ساله بنظربیاید، باموهایش وگریم، اسپری و آشامیدنی پر رمز و رازش مجبور بود تا خود را در همین شکل با انرژی نگه دارد. این نمایش مجلس مجلل شمارابه دنیای بچه گانه آن دخترانی میبرد که از لحاظ روانی آسیب دیده اند.

 

معمولا من ویدیوهایی را که شوخ طبعی ونکات مثبت درآن گنجانیده شده باشد رابرای سری حواسپرتی های سه شنبه انتخاب میکنم. اما زندگی همیشه ایس کریم و کیک نیست. این هفته من ویدیوی موسیقی را که توسط مایکل سی کلارسون برای قطعه موسیقی سوئدی تو/من/تحول ساخته شده را در نظر گرفته ام. ویدیو از صحنه جشن تولد مجلل یک دختررانشان میدهد. باموهای فرخورده ،لبهای ماتیک زده و یک عالمه ریمل مژه و ابرو، طوری که روی صندلی در بالا نشسته و به لباسهای صورتی بی نظیرش نگاه میکند. مهمانان شام که متشکل از بچه های بی نظیر با والدینی که با بی تفاوتی برای پرنسس کوچک دست میزدند بود. رقص و ساز و آواز و صحنه ای از اطاق خواب باشکوهی که دو بچه و مادری شبیه عروسک و یک عالمه بالون بود.

ویدیوکاملا مرعوب کننده بود و من مخالف نیستم، چون صحنه های زیبا و مرعوب کننده ای داشت. بحرحال، به شما میگویم که خودتان قضاوت کنید. در این شکی نیست که دختره کوچک نقش خودش را خوب بازی کرد. و من مطمئن نیستم که او چگونه از طرف گرداننده برنامه هدایت شده بود و یا اگر او میدانست چهکارهایی برای ملکه کوچک شدن لازم است. هنوز لازم بود که تا برای یک روز نقش بازی کند.

 

ویدیو زیر را نگاه کنید

 

برای ویدیوهای بیشتربه صفحه آنلاین پخش فیلم فیلم انکس بروید.

-- Eren

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160