من تحقیر خواهم شد نسبت به نادیده گرفته شدن. خواهم باخت نسبت به نجنگیدن, مبارزه خواهم کرد نسبت به استراحت. کارپ دیم.

Posted on at

This post is also available in:

مردم زیادی بر نیروی بی پایان من شامل اصول کاری, توانایی و پایداری من در آموزش جودو  و علاقه که با آن زندگی میکنم دیدگاه میدهند. من به وظیفه خود مانند یک وظیفه نگاه نمیکنم, بلکه آنرا رضایت کامل, چالش, تجربه و مهمتر از همه سرگرمی میدانم. راز نیروی من لذت از هر لحظه زندگی من است و زمانیکه کارهای به اساس خواست من نیستند, بر روی شان کار میکنم تا آنها را از یک مسوولیت به یک خوشی تبدیل کنم. مدرسه زندگی من جودو است. جودو به شما می آموزاند که چگونه زمانیکه افتادیم, برخیزیم و به مبارزه خود ادامه دهیم, و اینکه شکست و مانع را به یک منبع نیرو و دانش تبدیل کنیم.

رسانه دیجیتالی پسندیده شخصیت من است. بیکران, مبتکر و چالش طلب است و هیچ محدودیت جغرافیایی ندارد. برای من رسانه دیجیتالی یک سرگرمی است.

تا چند دهه پیش مردم برای ارتباط از وسایل محدودی برخوردار بودند. زمانیکه هنوز کودک بودم را به یاد دارم که با مادر خود به مرکز شهر فلورانس اتوبوس میگرفتم, از ایستگاه قطار سانتا ماریا تا دفتر مرکزی نامه رسانی  در پیزا دل ریپابلیکا پیاده میرفتم تا مادرم پیام پدر مرا به یک شرکت فرانسوی بفرستد. هیچ فکس, ایمیل, پی دی اف, رسانه اجتماعی وغیره  در آن زمان وجود نداشت.

امروز ما از ابزار ارتباطی فوق العاده برخورداریم و شبکه ما به سرعت هرچه بیشتری به صدها و هزارها نفر انکشاف کرده است. این, اداره و تمرکز روی آنرا دشوار میسازد. به سادگی میتوان نام و داستان افراد را فراموش کرد اما فن آوری ما را قادر میسازد تا به معلومات رسانه اجتماعی, بلاگها, مقاله ها, ویدیو ها, فلم ها, تصویر ها, پیام ها و گفته های افراد دسترسی در عین زمان و یک مجموعه ابزار که مارا اجازه پیامگذاری و ارتباط با مردم  در سرتاسر جهان میدهد, داشته باشیم.

مایک سوینی و من  علاقه مند ریز داده ها و هوش شخصی هستیم. ما به این عقیده ایم که معلومات جزئی و عمیق کلید درک مردم است, بویژه زمانکیه با هوش شخصی بشر طی فرایند گردد و نه بشکل مصنوعی. به این دلیل ما در فلم انکس و طرح دیجیتالی فلم انکس دیدگاه امتیاز ویژه را ایجاد کردیم. طوریکه ما میتوانیم توانایی رسانه اجتماعی و دیجیتالی کاربران, همکاران, مشتریان و رقبای خود را باهم طوری یکجا کرده که علاقه و تاثیرگذاری شان را به ما بیان میکند. امتیاز ویژه من شصت و چهار است و جزئیات آن در پایین قرار دارد.

 

به یک نگاه میتوانید تاثیرگذاری من و عدم آنرا تشخیص دهید. در چند دقیقه شما باخت و برد مرا خواهی دانست. با مطالعه این امتیاز ها من میتوانم به اساس آن روی برنامه های خود کار کنم و آنها را انکشاف دهم. و همچنین میتوانم از همین روشها برای ارزیابی همکاران, کارمندان, مشتریان و حتا رقبای خود استفاده کنم. بشکل منظم من میتوانم داده وارد شبکه کنم و به دیدگاهای دیگران پیام بگزارم.


 

رخصتی رسمی تابستانی من روز هجدهم جوئیه شروع میگردد و تا آخر آگست ادامه دارد. حالا من در ایتالیا هستم و فردا برای پنج روز به جزیره البا که بخاطر تبعید ناپلیون مشهور است میروم.  هر روزه با بررسی ایمیل خود احساس خوشحالی میکنم و موضوع های خود مانند این مقاله را در رسانه های اجتماعی و دیجیتالی به اشتراک میگزارم. این کار را با رضایت و کنجکاوی خود بدون توجه به اینکه شنبه است و یا یک شنبه انجام میدهم. در واقعیت امروز یکشنبه است و من با مایک, ماریزیو, فرید, فرشته, لورنزو, رویا, سم, توماسو, و الکسی در ارتباط بوده ام تا اهداف و راه حل ها را بیابیم. ازخودگذری, علاقه و پیشنهادهای شان به من نیرو میدهد و مرا سرگرم میکند.

با گروه بزرگی از مردم روزانه در ارتباطم, که شامل مشتریان, دوستان و همکاران من میگردند و از کشورهای متفاون مانند ایتالیا, افغانستان, آذربایجان, منهتن آمریکا وغیره میباشند. همه شان برایم انگیزه میدهند و ما از همدیگر می آموزیم.

 

این حرفهای من نتیجه لحظه ها و دقیقه های بیشماریست. من تحقیر خواهم شد نسبت به نادیده گرفته شدن. خواهم باخت نسبت به نجنگیدن, مبارزه خواهم کرد نسبت به استراحت. کارپ دیم.

شماره امتیاز شما چند است؟



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160