نمایشگاه عکس در نیویورک: نظم/ بی نظمی توسط می لی گاف در بازار چلسی

Posted on at

This post is also available in:

می لن لی گاف عکاس بسیار با استعدادی است که کارهایش بسیار خوش آیند می باشد. نمایشگاه یک مجموعه از کارهایش تا تاریخ پانزدهم آگست در بازار چلسی شهر نیویورک به نمایش گذاشته شده است. نمایشگاهش بنام نظم/ بی نظمی توسط سازمان هنری تی اچ هی تی”T.H.A.T” به نمایش درآمده است.

این نمایش یک فرصت ویژه در اختیار می لن میگذارد تا مردم زیادی را از سرتاسر جهان به اثرهای هنری اش آشنا کند و محل برگذاری نمایش هم یک محل شلوغ در شهر نیویورک میباشد, جهانگردان و مردم محلی زیادی که اکثر شان انسانهای خلاق اند  برای نوشیدن و یا در حال حاضر فرار از گرما در این محل توقف میکنند.

تعداد از این اثرها تا به حال به فروش رفته است و مطمئن هستیم که تا پانزدهم آگست همه تصویر ها فروش خواهند رفت و به نشان فروش علامت های سرخ در کنار شان نصب خواهد شد. بنا براین هرچه زودتر به بازار چلسی بروید, قهوه بنوشید, از نمایشگاه لذت ببرید و به می لن پیام بفرستید.

:نمایشگاه نظم بی نظمی

دوران شتابان دیجیتالی بیانگر یک گردش چالش برانگیز و وادارنده ای در تمام صنایع خلاق میباشد. برای دختران جوان خلاق وفق دادن روند خلاقانه کاری شان با گزینه های زیادی موجود در رسانه های جدید در حالیکه انتظار یک نمایش یک سبک مشخص میرود چالش بر انگیز است.

مانند یک هنرمند جوان در این تصویر می لن می گاف با ادغام رسانه های تازه و سنتی صلح ایجاد میکند. در نمایشگاه نظم بی نظمی لی گاف از قلمرو پسامدرن استفاده کرده و حضور سبک کاری هنرمند را کشف میکند

لی گاف با اختلاط عجیب رنگ ها برعلیه فیشن سنتی دست به طغیان میزند. او با تمرکز بر حس شدیدش بر رنگها و ترکیب با استفاده از چیزهایکه او از کاهای تجارتی و عکاسی اش جمع آوری کرده است دست به ایجاد اثرهای هنری اش میزند. تحلیل و تجدید نظر در موقعیت این تصاویر و بعدا بازیابی شان در یک ساختار پویا, دیدگاه فیشن سنتی را درهم میشکند.

سازمان تی اچ هی تی یک شبکه در حال گسترش برای هنرمندان و کارفرینان است و در برنامه های برای اشتراک گذاری دیدگاها, اثرها و مهارت ها در بین جامعه  برای انکشاف جامعه و افراد کار میکند. 

در تلاش کمک به هنرمندان جوان, پویا و در حال ظهور برای جلب بیشترین توجه این سازمان در جستجوی ایجاد بایگانی و نگارستان آنلاین به اساس هنرمندان محلی با قابلیت دسترسی به مقاله ها, مصاحبه ها و معلومات تماس است. اعضای این شبکه تشویق خواهند شد که تا باهم برای بشکل یک مجموعه برای ایجاد یک نگارستان آنلاین برای میزبانی کارگاها, مردم رویدادهای شخصی و سهمگیری خیریه باشد.



About the author

ahmadshafi

Ahmad Shafi Raouf was born in 1990 in Herat province of Afghanistan, graduated from high school in 2008. Then started BBA in 2009 in Ishraq university of Herat city, Afghanistan. He is studying now in seventh semester as a senior, and is planning to get his masters degree. He started…

Subscribe 0
160