سم مالتسیو: تبدیل شدن به بتمن و یا اینکه چرا فیلمسازی با اهمیت است؟

Posted on at

This post is also available in:

چرا فیلمسازی بسیار مهم است؟ و من اکنون در مورد هالیوود صحبت نمیکنم.میخواهم در مورد فیلمسازی آنلاین با شما صحبت کنم,به این معنی که یک فیلم ساخته شده به صورت آنلاین پخش میشود در بنیاد ها  و وب سایتهایی چون فیلم انکس, یوتیوب, ویومو و غیره.سوال این است که چرا فیلمسازی مهم است؟اول تر از همه این یک راز نیست که انترنت در حال رشد با سرعت سرسام آوری است.سیسکو پیش بینی نموده که تا 3 سال آینده 90% از ترافیک انترنتی بخاطر نشر ویدیو میباشد.

در کنار رشد ویدیوهای آنلاین, یک رشد عظیمی در خصوص تکنالوژی و دوربینها میباشد.این روزها هرکس تقاضای یک دوربین 1080p HD camera را دارد و تقریبا اکثر مردم این دوربین را در موبایل های هوشمند خود دارند.قیمت دوربینها ارزان و ارزانتر میشود و کیفیت شان بالا و بالاتر میرود.به این دلیل است که شما میتوانید میلیون ها ویدیو در یوتیوب ببینید.اما مشکل اینجا است که 90% از محتوای ویدیو ها به طور عام است و به معنای غیر حرفه ای میباشد.

من فکر میکنم این نکته, بسیار مهم است تا فیلم های حرفه ای تولید شوند, فیلمهایی که دیگران از دیدن آنها لذت ببرند.من افتخار میکنم که عضوی از بنیاد فیلم انکس هستم, جایی که 99% از فیلمها حرفه ای هستند.هیچ چیز اتفاق نخواهد افتاد تا اینکه کارمندان ما مرور کنند.

 

آیا دوست دارید بتمن باشید و 20000 دالر را به روی فیلم کوتاه مصرف کنید؟

من به این معتقدم که هر کس دراین دنیا باید از نمایش ویدیو آنلاین برخوردار باشد.مهم نیست که شما چه کسی هستید, یک هنرمند یا تاجر یا انجینیر و یا حتی سرایدار, اگر میخواهید که پیشرفت کنید و به کار بار خود رونق دهید, باید خود را به دنیا نمایش دهید و خود را رهبر مقتدری در کسب و کار کنید.یک ویدیوی آنلاین بهترین روش برای این کار است.و حالا سوال این است شما تا چه اندازه تمایل دارید تا به روی خود سرمایه گذاری کنید؟آیا میخواهید فقط با صرف کردن 20000 دالر به روی یک فیلم کوتاه بتمن شوید, جاییکه شما نقش بتمن را بازی میکنید.و با اینکه میخواهید اصلا سرمایه گذاری نکنید و با موبایل آیفون خود فیلم بگیرید  جاییکه شما و دوستان شما در یک کافی شاپ میبینید.آیا دوست دارید که بالای کوه بروید و یک پیام ویدیویی برای دوستان و مشتریان خود بگذارید و با اینکه منتظر بمانید و ببینید دیگران چگونه این کار را انجام میدهند.امروز این انتخاب شما است تا اینکه آینده خود را فردا بسازید.

 

آیا دوست دارید که بالای کوه بروید و یک پیام ویدیویی برای دوستان و مشتریان خود بگذارید...

دو روش وجود دارد تا یک فیلم بسازید:

1. میتوانید اصول پایه را بیاموزید توسط دانستنی های آنلاین "چگونه فیلم بگیریم و ویرایش کنیم؟" توسط ابزار ارزان و سعی کنیم تا فیلم بگیریم.

در این قضیه, شما وقت و زمان خود را مصرف میکنید به روی یادگیری و ساختن اشتباهات اما امکان دارد نتیجه درخشانی به بار نیاید.

2. شما میتوانید تیم فیلمسازی حرفه ای مانند ما(انکس بازاریابی هدفمند) را انتخاب کنید و ما تنها کار شما را نشان نمیدهیم, بلکه ما شما را به جهان نشان میدهیم.و این انتخاب شماست که میخواهید چه کسی باشید: یک همکار در وال استریت, بتمن و یا یک کوه نورد..... و بعد از آن مردم شما را دنبال خواهند کردند, مردم به شما گوش خواهند داد, زیرا آنها میدانند شما در کار خود بهترین هستید.

 

در اینجا فلسفه انکس بازاریابی هدفمند است جاییکه م 4 سوال ساده را میپرسیم:

1. آیا شما و با شرکت شما رهبر قدرتمندی هستید؟

2.در چه مورد و پیرامون چه موضوعی؟

3.چه الفاظی رهبریت شما را بهتر بیان میکند؟

4.چگونه به رهبریت خویش کیفیت میبخشید؟

اما امروز من میخواهم تا کمی به این سوالات تغییر دهم:

1. آیا شما تجربه ویدیو آنلاین دارید؟

2. در چه رشته ای؟

3. تا چه حد حاضر هستید به روی خود سرمایه گذاری کنید تا اینکه یک رهبر مقتدر در آینده شوید؟

من میخواهم نظریات شما را درباره گفته های زیر بشنوم.

 

فیلمهای ساخته شده:

1. فرشته فروغ و لارا لوگان- بنیانگذاری پوهنتون امریکایی در افغانستان- چشم انداز افغان

2. انجلینا ففیوردلیسی در روی بنیانگذاری تئاتر چری لین, بازیگری و توانمند سازی بانوان

3. رئیس پوهنتون امریکایی در افغانستان  داکتر سی مایکل اسمیت به روی تحصیلات و توانمند سازی بانوان

4. پسران گمشده سودان: 12 سال بعد- 60 دقیقه بر سی بی اس- چشم انداز افغان

 



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160