نیایش با خدا

Posted on at


سلام دوست قشنگ و مهربانم می خواهم امشب با تو یک عالم درد دل کنم , میدانی چرا ؟ تو را دوستم گفتم چون دوستی را بهتر و  مهربان تر از تو ندیدم و چون همیشه آرزو هایم را از پزیرفتی , تو تنها ترین دوستم در این دنیا هستی یا اینکه من یک گنهکارم و لیاقت دوستی را با تو ندارم باز هم تو را دوست دارم.


امشب میخواهم یک عالم با تو حرف بزنم , داشتم به آسمان آبی نگاه میکردم در جستجو مهتاب زیبا بودم تا بتوانم قدرت تورا در مهتاب زیبا و قشنگی که تو آفریدن بنگرم , حسی عجیبی دارم فکر می کنم همه دنیا را جمع کردم تا حرف های قشنگی که به تو میگویم بشنوند.


خدایا !    اگر امشب دستم به آسمان زیبا می رسید فقط با یک قلم اسم زیبائی تو را می نوشتم آسمان را لبریز از مهربانی هایت می کردم.


اما افسوس که آسمان را دور از دسترس ما قرار داردی اما باز هم از تو سپاسگذارن که یک قلم و کاغذ را در اختیارم قرار دادی تا بتوانم با تو درد دل کنم و با سخن بزنم.




خدا یا !    امشب با قطرات اشکی می نویسم ترا در این آسمان بلند جستجو می کنم تا اینکه نشانه ای از تو پیدا کنم . خدای مهربانم دوستت دارم حد تمام دنیا , حد آسمان بی انتها , زمین بزرگ و حتا از تمام وجودم.




یا رب !   تو چقدر مهربان هستی اگر تمام آب دریا رنگ قلم شود باز هم نویشتم از مهربانیت کم است .  امشب را میخواهم فقط با تو حرف بزنم امشب را به تو اختصاص دادم , میخواهم تو را در آغوشم بگیرم و از الفتت سپاسگذاری کنم.


یارب !   می خواهم از تو آمرزش بخواهم هر چند بنده ات حرف هایت را بجا نمی آورد اما تو باز هم از را آمرزش میکنی.


خدایا !   توگلی هستی که من مثل یک خار با تو هستم .خدا یا امشب را آنقدر طولانی بساز که دیگر روزی وجود  نداشته باشد . می دانی که دوست داشتم تو برایم عادت نیست بلکه از ته دلم است .



خدا یا !    ای کاش می توانستم تو را ببینم , کمکم کن تا با قدم به سوی تو حرکت کنم .


 یا رب !   با اینکه مهربانی می دانم که تو بنده های خود را زیاد دوست داری ولی باز هم بنده گانت هر روز و هر لحظه از و پیامبرات بعید می شوند.


ای خدای   مهربان آنقدر   بیمارم       مکن              من که بیمارم ولی از عشقت بیزارم مکن


هر چه خواهم از تو خواهم از خدای مهربان              هر چه عشق است درمان دعایش را بکن




About the author

FawziaNoori

My name is Fawzia Noori ,I was burn in Herat,Afghanistan and Iam student at Hatifi High School.

Subscribe 0
160