انجلینا جولی و انکس بانوان برای دختران در افغانستان مکتب میسازند.

Posted on at

This post is also available in:

امروز من در حال باز کردن جنذدین وب سایت بودم و جند مطلب و اخبار جالب درباره انجلینا جولی خواندم, یک بازیگر و کارگردان امریکایی.او همچنان دلایل انسانیت و بشر دوستی را ارتقا میبخشد و به خاطر کارهای مثمری که باری مهاجران انجام داده به عنوان سفیر صلح در کمیسیون عالی ملل متحد برای مهاجرین (UNHCR) معرفی شده است.

انجلینا جولی برای دختران در افغانستان یک مکتبی را در خارج از شهر کابل احداث نمود.بودجه ساخت این مکتب از کلکسیون جواهرات او تهیه شده است که به نام استایل جولی مشهور است.

 

حمایت ها  وکمکهای بشر دوستی همیشه مورد تقدیر واقع شده است اما مهمتر این است که آیا این حمایت ها و تلاش ها مستمر خواهند بود یا خیر؟ایده ساخت مکاتب در افغانستان, مخصوصا برای دختران, ما را به سمت ایجاد روابط انسان دوستی راهنمایی میکند و به این معنی میباشد که چگونه میتوانیم تلاشها و حمایتهای مان را برای مدت طولانی نگه داریم.

تحصیلات کلید اصلی توسعه و توانمند سازی بانوا است, مخصوصا در کشورهای رو به انکشاف بویژه افغانستان.برای دختران افغان که چانس دست یابی به محیط مطمئن و قابل اعتمادی به تحصیلات ندارند, مکتب احداث شده توسط انجلینا یک هدیه ای فراموش نشدنی از کسی است که در تمام عمر به یاد خواهد ماند.

او یاد کرد که برای دختران افغان, تنها راهی که میتواند آنها را از این وضعیت بیرون بکشد فقط تحصیلات, تحصیلات و تحصیلات میباشد.

چشم انداز او درباره تحصیلات در افغانستان دقیقا مانند آن چیزی است که ما با پروژه توسعه افغان در افغانستان انجام میدهیم و البته با انکس بانوان, جاییکه ما میخواهیم بانوان را با ویدیوها, برنامه های آموزشی, و بلاگ های داستانی در باره تحصیلات, ورزش, تجارت, و سایر موضوعات توانمند سازیم.

 

من بسیار خوش بین هستم از داشتن ارتباط با او و صحبت کردن درباره اینکه ما دقیقا در افغانستان چه کار میکنیم و اینکه چگونه انجلینا جولی و انکس بانوان میتوانند برای دختران در افغانستان مکتب بسازند و به آنها کمک کنیم تا رویا هایشان را به واقعیت مبدل سازند.

در پهلوی تحصیلات, تفریح نیز بسیار مهم است.اگرچه سوال این خواهد بود که چگونه بتوانیم با تحصیلات شاگردان را سرگرم سازیم.جواب این خواهد بود, با دادن ابزار درست برای خلاق بودن و مبتکر بودن.این کار امکان پذیر خواهد بود با رسانه های جمعی و دیجیتالی.فیلمسازی یکی از ابزارهای قوی برای مردمی میباشد که میخواهند پیام خود را پخش و نشر کنند.در پهلوی ساخت صنف های مجهز به انترنت در افغانستان ما به دختران این را آموزش میدهیم که چگونه میتوانند از ابزارهای رسانه ای جمعی و دیجیتالی استفاده کنند.یکی از این ابزار میتواند آنها را مبدل به یک فیلمساز کند.

ما از فیلمساز های خود در فیلم انکس خواستیم تا یک برنامه درسی فیلم سازی برای کودکان در افغانستان آماده کنند.همچنان آنها برای تشویق و روحیه دادن به اطفال ویدیو های جالبی را تهیه نمودند طوریکه ایگناسیو رویس الوارز انجام داد.

 

بنابراین, انجلینای عزیز, ما میز به دنبال تشویق دختران افغان هستیم تا طوریکه شما در شخصیت شغلی خویش انجام داده اید را برای آنها به ارمغان آوریم.سپس بیایید با انجلینا جولی و انکس بانوان در افغانستان تغییر ایجاد کنیم.



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160