چگونه از طریق فیلم انکس کسب درآمد کنیم؟

Posted on at



سلام به همه فارسی زبانان عزیز


به منظور استفاده بهینه و کسب درآمد بهتر از سایت فیلم انکس بر آن شدیم تا مطالبی را منحیث راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شما عزیزان تقسیم کنیم تا نه تنها از به اشتراک گذاری و انتشار ویدئوها و وبلاگهای خود در سایت ما بیشترین استفاده را ببرید بلکه بتوانید در حد ممکن به صورت آنلاین نیز کسب در آمد کنید.


فیلمسازان توسط فیلمهایشان و وبلاگ نویسان توسط وبلاگ هایشان میتوانند درآمد زایی کنند. اگر شما فیلمسازی هستید که وبلاگ هم مینویسد میتوانید از هر دو هم فیلمتان و هم وبلاگتان کسب درآمد کنید اما اگر شما تنها یک بازدید کننده عادی هستید باز هم میتوانید منبع درآمد داشته باشید.. 


فیلم انکس دارای سیستم ارزیابی است به نام باز اسکور است که تمام فعالیت های اجتماعی شما و به اشتراک گذاری مطابتان را بررسی میکند. در این صورت توسط الگوریتم مورد نظر نمره ارزیابی شما محاسبه میشود.


به منظور انتشار و به اشتراک گذاری مطابتان شما میتوانید از پروفایل های که در رسانه های اجتماعی مثل :  فیسبوک ، توییتر، تامبلر، لینکداین دارید استفاده کنید.


آیا شما فیلمساز هستید؟


آیا میخواهید در معرض دید بیشتری در فیلم انکس قرار بگیرید؟ ما در صفحه اصلی خویش یک بخش فیلمسازان ویژه و تلویزیون انترنتی داریم. مسئول این بخش ارن گلفیدن کارگردان خلاق ما میباشد. اگر فیلم شما بعد از ارزیابی توانست رضایت کارگردان ما را جلب کند میتواند در بخش اتنخابات ارن قرار بگیرد که بیننده بیشتری دارد.


آیا شما وبلاگ نویسی میکنید؟


پاداشی که فیلمسازان دریافت میکنند برمبنای نویسنده های بخش مطبوعات انکس است. آنهایی که از نمره ارزیابی بیشتری باید برخوردار باشند شانس این را دادن که در مطبوعات انکس مطالبشان به نشر برسد چرا که آنها بر اساس معیارهای استاندارد وبلاگ نویسی انتخاب میشوند و کیفیت نوشته های آنها باید بالاتر از نویسندگان عادی باشد بنابراین نمره ارزیابی آنها نسبت به سایرین هم بیشتر حساب میشود.


مطبوعات انکس چیست؟


مطبوعات انکس یک پلت فرمی است که برای نویسنده های تمامی بخشهای ایجاد شده است. در مطبوعات انکس میتوانید مطالبی در رابطه به فیلم و سرگرمی، سیاست، ورزش، وقایع روز،سلامتی ، ساینس، تکنولوژی و دیگر بخشها را مشاهده کنید. تمام مقالات مطبوعات انکس، توسط تیم تدوین کنندگان انکس بازنگری شده و انتخاب میشوند. برعلاوه تیم همکاران معمول، مطبوعات انکس وبلاگهای همکاران مهمان را نیز میپذیرد.


درصورتیکه تمایل دارید برای مطبوعات انکس نویسنده گی کنید، لطفا توسط ایمیل با این آدرس با ما در تماس شوید


info@filmannex.com


آیا شما تنها یک بازدید کننده از سایت هستید؟


فیلمساز و یا نویسنده نیستید؟ جای نگرانی نیست. حتی بازدید کنندگان نیز میتوانید با به اشتراک گذاری مطالب مورد علاقه خویش کسب درآمد کنند! امتیاز بالا در اشتراک گذاری بالای BuzzScore بازدید کننده تاثیر مثبت میگذارد. برعلاوه، بازدیدکنندگان این امکان را دارند تا تلویزیون انترنتی خویش را با فیلم های از فیلمسازان مورد علاقه خویش تزیین کنند و یا از بانک فیلم باز ما به کانالهای خویش فیلم اضافه کنند.


چرا سیستم ارزیابی را درست کردیم؟


فرض کنید شما یک مطلب ساز فعال در فیلم انکس هستید. بطور عادی فیلم اپلود میکنید، وبلاگ نویسی میکنید، گالری های عکس ایجاد میکنید و دیگر کارها. با استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی در کانال فیلم انکس مطالب خویش را در شبکه های اجتماعی پخش و معرفی میکنید. دیگران نیز مطالب شما را پخش میکنند، زیرا کا شما را می پسندند. کار شما درست است! شما تنها مطلب سازی نمیکنید، بلکه آن مطالب را پخش نیز میکنید. برعلاوه، دیگران نیز آنرا پخش میکنند! BuzzScore شما طبعا باید بالا باشد. و اگر شما بسیار فرد اجتماعی باشید، ما تلویزیون انترنتی شما را در صفحه اصلی خویش بیشتر از کسانیکه اجتماعی نیستند نمایش میدهیم. برعلاوه، درصورتیکه فیلم های بهتری بسازید و مقالات بهتری بنویسید میتوانید درآمد بیشتری بدست آورید. موفق باشید!



About the author

bitLanders

bitLanders is a digital platform whose entire user base earns bitcoin for their content and social activity. The goal of bitLanders is to promote worldwide access to the genius of Blockchain technology in a fun, unique, and safe environment. bitLanders users build and engage content (videos, blogs, photos, advertisements). The…

Subscribe 0
160