آیا ویمیو پرو برای توزیع و پخش فیلم است؟ یا برای گول زدن فیلم سازان می باشد ؟

Posted on at

This post is also available in:

 

صحبت های زیادی در مورد ویمیو اون دیمند شده است، که به فیلم سازان اجازه میدهد تا فیلم خود را با ۹۰/۱۰ درصد مفاد که ۹۰ درصد آن به فیلم ساز تعلق میگیرد توزیع کنند. معامله خوبی است، نه ؟ تقریبا در هر خبری در مورد این نوشته شده است. ویمیو هفته پیش امکانات جدید VOD خود را در SXSW روز چهارشنبه اعلام کرد. معلومات در همه مقاله های یکی بود و همچنین محدود. چیزی که آنها برجسته کرده بودند ۹۰/۱۰ درصد مفاد بود، چگونه ویمیو روش دوستانه ای را پیش گرفته، و چرا خدامات فقط در دسترس کسانی است که اکانت پرو دارند. تمام توجه و جراید به این بود که ویمیوتلاش دارد تا در بخش جهانی توزیع فیلم خود را مطرح کند.

 

تمام اینها چیزی جز فریبکاری نیست برای مثال جزئیات از قرار ذیل میباشد : خدمات فقط برای کسانی که اکانت پرو دارند قابل دسترس است. بله این قسمت از خدمات باعث پس زنی بعضی از کاربران میشود، که میتوان به آن " اقتصادی "  وعده های نامشخص برای کمک واقعی به فیلم سازان برای پیدا کردن طرفدارانشان میباشد. یکی از  فیلم سازان در مورد اینکه چگونه کاربران مجبورند تا ۲۰۰ دلار را برای باز کردن اکانت پرو بپردازند. اکانت ویمیو ۱۹۹ دلار می ارزد.

 

این حقیقت است که ویمیو هیچ تبلیغی روی صفحه خود ندارد و نداشته و این قابل انکار نیست که بخشی از درآمدش از طریق کاربران خودش که سالیانه ۱۹۹ دلار میپردازند بدست می آید. با در نظر داشت آن همه فیلم سازان حرفه ای اکانت ویمیو پرو دارند، که این مقدارقابل توجهی میباشد. من فکرنمیکنم که این اشتباه باشد که بگوییم ویمیو برای بقا وابسته به فیلم سازان خودش میباشد. خوب بجای نگاه به این خدمات بعنوان التفات و یا نداشتن ابتکار، من فکر میکنم ویمیو بالاخره به فیلم سازان خودش در مقابل چیزی میدهد.

 

در این جا مشکلاتی وجود دارد. بگذارید یک سناریوی فرضی را در اینجا بسازیم : من یک فیلم ساز هستم با اکانت ویمیو پرو، و ۱۹۹ دلار را برای باز کردن اکانت می سازم. پول رفت. من صفحه ویمیو را می سازم و یک کاپی از فیلم را ۵ دلار میفروشم. برای بدست اوردن ۱۹۹ دلار من باید ۴۰ کاپی را بفروشم. و اگر بخواهم که مفاد کنم باید کاپی های بیشتری بفروشم. 

 

هم اکنون من معتقدم که فیلم های فروخته میشوند. من هنوز دی وی دی های کلاسیک مورد علاقه خودم را میخرم، و برای خرج کردن روی چیزی که برای همیشه نگه میدارم درنگ نمیکنم. بحرحال پول دادن برای یک فیلم کوتاه که در مورد آن چیزی نشنیده ام و میدانم که بطور حتم میتوانم آن را بطور رایگان در صفحه دیگری تماشا کنم ، هنگام خرید فیلم در ذهنم هست. پول دادن برای دانلود هنوز چندان مروج نیست، و اگر شما واقعا یک فیلم را دوست دارید و میخواهید که آن را برای همیشه نگه دارید و یا بطور خاص میخواهید که فیلم ساز را حمایت کنید، فقط برای آن پول نخواهید پرداخت. 

 

فیلم سازی که در صفحه فیلم انکس برگزیده میشود ماهی ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار از طریق تبلیغات درآمد دارد. بگذارید بگوییم ۱۵۰۰ دلار برای خارج شدن از بحث. در ویمیو برای بدست آوردن این مقدار پول در ماه باید ۳۰۰ کاپی را بفروشید. اگر شما یک فیلم ساز معروف و یا حرفه ای در بخش بازاریابی نباشید مقدار بسیار زیادی است. من فکر میکنم تفاوت و اعداد خودشان همه چیز را مشخص می سازند.

 

 

من فکر میکنم این یک تجربه خوب است برای همه فیلم سازان تا صفحه توزیع فیلم انکس را یک بار امتحان کنند و مفادی را که از این طریق بدست می آورند ببینند. اینترنت به شما اجازه میدهد تا هر چیزی را در عین زمان امتحان کنید ! شما شاید بگویید، چه میشود اگر من در صفحه برگزیده نشوم ؟ بگذارید بگویم اگر شما یک فیلم ساز با فیلم های عالی باشید، شما شانس برگزیده شدن را خواهید داشت. بعلاوه با حضور موثر در رسانه های اجتماعی و مهارت در ارتقای شخصی خود، مطمئن باشید که مفادی را از طریق چنل خود بدست خواهید آورد، و شما مجبور نیستید که هیچ پولی را از پیش بپردازید. 

 

ارن 

 

توضیحات : " دردسر فیلم سازان " توسط  ارین گولفیدان



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160