چگونه فیلم ساز اندی سالامونسزیک فیلم خودش را به دنیا مجازی معرفی میکند ؟

Posted on at

This post is also available in:

 

وقتی کسی یک بلاگ را میخواند و یا فیلمی را در فیلم انکس میبیند، دوستان و طرفدارانش میتوانند آنچه او انجام میدهد ببینند، و تاثیر این زیاد میشود. این خیلی ساده است که کارتان را بصورت آنلاین رشد دهید، این بخش مهمی از فیلم سازی هست که همه ما باید از آن سود ببریم.  اندی سالامونسزیک

 

اندی سالامونسزیک کارگردان فیلم کوتاهی از اوکرایت هست که علاقه مند به ایجاد شخصیتهای عجیب که معمولا مورد علاقه بییندگان هست میباشد. او همچنین با استدیوی فوزی داک ، عضو دیگری از فیلم انکس که بعنوان عضو گروه فیلم انکس روی فیلم های زیادی کار کرده است. فیلم های او، بلاگ ها و پشت صحنه ها کارش و پروژه های در جریان بخوبی مهارت های رسانه اجتماعی او را یک کاندید خوب برای ارین پیکس می سازد.  

شما میتوانید او را در فیس بوک، تویتر و لینکدین دنبال کنید.

 

 

در پایین انترویو با اندی در مورد معرفی فیلمش بصورت آنلاین را می خوانید. او همچنین توصیه هایی را برای جلب توجه بیشتر بازدیدکنندگان به شما فیلم سازان میدهد. 

 

فیلم انکس : دقیقا از چه وقتی شروع به معرفی کارتان روی صفحه رسانه اجتماعی نمودید ؟ 

اندی سالامونسزیک : این باید چند سال پیش بوده باشد، وقتی پی بردم که چگونه فیلم سازان بسادگی توجه کاربران را در انترنت جلب میکنند. شبکه های اجتماعی بخشی بزرگی از زندگی روزمره ما شده اند، طوری که یک تویت ساده میتواند توجه بسیار زیادی را به فیلم شما جلب کند. شما دیگر نیاز به پیدا کردن جای برای معرفی کارتان ندارید،  وب سایت هایی مانند فیس بوک، تویتر و تامبلر میتواند کار شما را با یک کلیک حل کند. این از هر دو طرف کمک میکند، تماشاچیان میتوانند چیزی را که در انترنت میبینند انتخاب کنند. این به فیلم سازان شانس بدست آوردن بازدیدکنندگان بیشتری را میدهد.

 

 

فیلم انکس : چه صفحه ای از رسانه های اجتماعی را معمولا استفاده میکنید ؟ فکر میکنید کدام یکی بیشتر برای استفاده فیلم سازان و معرفی کارشان مفیدتر است ؟

اندی : فکر میکنم فیس بوک و تویتر مفیدترین صفحه ها هستند. چک کردن این سایتها وظیفه روزانه ما شده است، وقتی شما در یک ایستگاه ترن به اطراف خود نگاه میکنید همه را میبینید که با تلفن خود مصروف هستند. فیس بوک برای معرفی شما عالی است چون همه در مورد فعالیتهای دوستانتان است. اگر همسر من یک فیلم کوتاه را در فیس بوک دوست داشته باشد، من بطور یقین علاقه مند خواهم شد تا ببینم که آن چی است. تویتر در مورد آگاه کردن مردم از طرز فکرت میباشد، و شما میتوانید افراد زیادی را به خود جذب کنید اگر بطور درست در تویتر کار کنید. فیلم های من توجه زیادی را به خود در هر دو صفحه ایجاد کرده است، اما من فکر میکنم تویتر برای اینکه کارتان توسط بازدیدکنندگان خاصی دیده شود موثرتر است. 

 

 

فیلم انکس : آیا معرفی کارتان در رسانه های اجتماعی باعث شد تا با افراد خاصی آشنا شوید و یا فرصت های کاری بیشتری بدست آورید ؟

اندی : جشنواره ها با من در تماس هستند، و همچنین جاهای دیگر، در مورد نمایش کارتان شما قادر هستید تا با دیگر فیلم سازان برای تبادل اطلاعات در ارتباط باشید. بعضی وقتها مردم فیلمهای شما را در فیستیوال می بینند، و میخواهند که بیشتر در مورد آن بدانند. تمام چیزی که آنها باید انجام بدهند جستجو در رسانه های اجتماعی است و آنها قادر خواهند بود تا پشت صحنه را مانند اینکه در یک تئاتر در حال قدم زدن هستند ببینند !

 

 

اندی سالامونسزیک ( ردیف دوم در وسط ) با گروه کاریش دیوید و دومینیک .

 

فیلم انکس : مثالی را در مورد معرفی کارتان در شبکه وب تی و یا بطور عموم کار در رسانه اجتماعی بیاورید ؟

 اندی : من اغلب بلاگ هایم و ویدیو هایم را برای طرفدارانم تویت میکنم. این راه خوبی است تا به مردم اجازه بدهید بدانند که چکار میکنید، و این خوب است که درمورد فیلمهایتان بدانند. من بلاگی نوشتم که درحال تهیه یک فیلم کوتاه سال بعد هستم، و این به معنای این است که هنرپیشه و بازدیدکنندگان میتوانند آن را در برنامه های آتی خود در نظر بگیرند. در حدود یک سال پیش، من به یک مجله لهستانی که در انگلستان موقعیت دارد در مورد فیلمم دیوید و دومینیک ایمیل کردم، و پرسیدم اگر آنها میخواهند مقاله ای در مورد آن بنویسند. جوابی دریافت نکردم، اما بعدا به معرفی فیلمم از طریق صفحه های رسانه های اجتماعی شروع کردم و دوباره به آنها ایمیل دادم، تا محبوبیت فیلم را ببینند. آنها بعد از دیدن فیلم تصمیم گرفتند تا مقاله در مورد من و فیلمم بنویسند.

 

فیلم انکس : آیا شما تغییری در مفادی که از طریق فیلم انکس دریافت میکنید بعد از معرفی فیلم تان در صفحه وب تی مشاهده نمودید : 

من متوجه تغییر در مفاد شدم، بخاطره اینکه وقتی کسی بلاگی را میخواند و یا فیلمی را در فیلم انکس مشاهده میکند، طرفداران و دوستانش میتوانند ببینند که او چه میکند، و این تاثیر زیادی دارد. هم اکنون بساده گی میتوانید کارتان را بصورت آنلاین به همه معرفی کنید. این بخش مهمی از فیلم سازی است که همه ما باید از مزیت آن میتوانیم استفاده کنیم. و فقط چند کلیک لازم دارد، چرا شما نباید آن را انجام بدهید ؟ 

 

فیلم انکس : آیا شما توصیه ای برای فیلم سازان دیگر در مورد اینکه چگونه کارشان را در فیلم و رسانه اجتماعی رشد دهند دارید ؟

اندی : باید مخاطبین خود را پیدا کنید، بشناسید و با آنها حرف بزنید !  ما در سنی هستیم که دیگر نیازی به تعیین مکان برای نمایش کار خود بمنظور جلب مخاطب نداریم.  این بسیار ساده است. توصیه من این است که از مزیت این کار استفاده کنیم. فیلم سازان امریکا هیچ وقت به این ساده گی نتوانسته اند به جلب مخاطب بپردازند. فیلم شما بدون مخاطب هیچ چیزی نیست. اگر شما منتظر یک ترن بمانید تا بیاید، یا منتظر شامتان تا پخته شود، با مخاطبین خودتان ارتباط برقرار کنید. فقط چند کلیک لازم است.

 
 

در معلومات بیشتر در مورد رشد و معرفی فیلم بصورت آنلاین و صفحه رسانه های اجتماعی در اینجا کلیک کنید.



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160