سیم مالتسیو : کمپانی تهیه فیلم نیویورک

Posted on at

This post is also available in:

من معتقدم نیویورک بزرگترین شهر روی زمین و مرکز دنیاست. شما هر چیزی که میخواهید میتوانید اینجا پیدا کنید : هر نوع غذایی و هر نوع فردی. مکانی که افراد با فرهنگ های مختلف در آن جمع شده اند. شهر نیویورک مرکز تجارت، رسانه، هنر، مد، تکنولوژی، آموزش و سرگرمی است. و همچنین ساخت فیلم. تمام داستانهای بزرگ در نیویورک اتفاق می افتد : اسپایدرمن، مردان سیاه، کینگ کونگ، سکس در شهر، گاست بوسترز، راننده تاکسی و غیره .

در اینجا ۶ استودیو بزرگ در آمریکا است : سونی، وارنر براس، والت دیزنی استودیو، ان.بی.سی یونیورسال، فاکس، پارامونت. این استودیوها اساسا هالیوود و مابقی دنیا را کنترل میکنند. و در کنار آن استودیوها مستقل زیادی هستند که مطالب تهیه میکنند. و من خوشحال هستم که فیلم انکس در کنار صفحه پخش فیلم کمپانی تهیه فیلم را نیز در نیویورک راه انداخته است. ما صدها فیلم کوتاه را تهیه کرده ایم و به کار خودمان ادامه میدهیم. هفته دیگر من میخواهم که ملاقاتی با فرانسیسکو رولی، میخاییل سوینی، توماس کورتنی و الکسی لیوچینکو برای بحث روی پلان ها و استراتژی آینده امان صحبت کنیم. بلاگ من را برای معلومات بیشتر دنبال کنید.

 

هم اکنون شما میتوانید که فیلم های جالبی را که توسط فیلم انکس و دوستان ما تهیه شده ببینید.

 

کارهایی را که در هفته پیش انجام دادیم 

هم اکنون شما میتوانید که فیلم های جالبی را که توسط فیلم انکس و دوستان ما تهیه شده ببینید. 

 

در حال تهیه 

 

۱. جیانت این مدیسن بهمراه بروس اسپیگل من، دکتر و کسی که متخصص بیولوژی سلول در انستیتوت سرطان دانا فاربر و پروفسور در دانشگاه طبی هاروارد است. 

 

۲. انترویو با هنرپیشه یاژمانی آربولیدا 

 

فیلمهای تهیه شده 

 

۱. یک زن در من - فیلم هفته مد مرسدس بنز

 

یک زن در من یک فیلم مد است که در مدت هفته مد مرسدس بنز پاییز ۲۰۱۳ گرفته شده و شهر نیویورک را نشان میدهد. شبکه های که با همکاری کمپوزر ایتالیایی و برنده اسکار انیو موریکونه و رومینا ارینا کسی که موسیقی آهنگ یک زن در من را از آلبوم جدیدی به نام موریکونه انکاورد به نشر رسانده اند می باشد. 

 

موسیقی برای یک زن درمن توسط رومینا انیو برای فیلم لولیتا تهیه شده است.

 

۲. شریل سندبرگ زنان را برای لین این - ۶۰ دقیقه در سی.بی.اس - اندیشه افغان 

 

شریل کاراسندبرگ،یک تجارت پیشه آمریکایی است. او بعنوان افیسر ارشد در فیس بوک در سال ۲۰۰۸ خدمت کرده است.

 

۳. تصویرسازیتوس ط جوسالوادور - بخش اجرایی ویدیوها،

   




About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160