مجله خبری فیلم انکس - نمره بز برای مطالب با کیفیت بالا، اخبار در مورد فیلم سازان ما، بحث رو ویدیو برای موزیک

Posted on at

This post is also available in:

: این هفته در رادار فیلم انکس 

 

نمره بز بعنوان پاداشی برای بلاگهای با کیفیت بالا میباشد!  ما همچنین به اعضای جدید، افراد خلاق، و کسانی که فرصتهای جدید برای کارگردانان موزیک ویدیو ایجاد میکنند خوش آمد میگوییم !  بالاخره، ما اخبار خوشحال کننده ای از طرف یکی از فیلم سازان خودمان و نمایش آخرین فیلمش دریافت کردیم. جزئیات بیشتر را در زیر بخوانید.

 

نمره بز به مطالب با کیفیت بالا پاداش میدهد

 

نمره بز بمنظور نشان دادن کیفیت مطالب کاربران میباشد. نمره بز تعداد فیلم های شما ، مقدار شیر و تاثیرگذاری  و همچنین تعداد کسانی که مطالب شما را دنبال میکنند را نمره میدهد. نمره بز بلاگهای شما را از لحاظ کیفی نه  تعداد ارزیابی میکند. تغییراتی را برای پاداش به بهترین نویسنده ها و برگزیدن مطالب باکیفیت و اصیل در فیلم انکس ایجاد کرده ایم. بهترین بلاگها در انکس پرس برگزیده خواهند شد و پاداش اضافی دریافت خواهند نمود.

 

صفحه خود را برای مرور نمره بز و مفاد بدست آمده آن مرور کنید. فراموش نکنید که صفحه معلوماتی انکس پرس و تویتر را برای اینکه  چگونه بتوانید وبلاگ ایده آل برای انکس پرس تهیه کنید را بازدید نمایید.


 

حرفه اتان را به مرحله  بعدی ارتقا دهید : ویدیو موسیقی برای Avicii بسازید

 

این بهترین زمان برای این است تا کارگردان برای موزیک ویدیو باشید ! خواه شما انیمشن ساز باشید و یا ویدیو زنده را کارگردانی کنید، ویدیو موزیک به شما این امکان را میدهد تا خلاقیت خودتان را به مرحله بالاتر ارتقا دهید.

خانه مبتکران ، یکی از اعضای جدید صفحه ما، شما را به ساخت موزیک ویدیو برای Avicii  دی جی سرشناس در دنیا دعوت میکند. برنده مبلغ ۴۰۰۰ دلار را دریافت خواهد نمود و همچنین شغل جدید خود را همرای منجرAvicii آغاز خواهد نمود. برای جزئیات بیشتر بلاگهای خانه مبتکران را در فیلم انکس بخوانید و ویدیو موزیک خود را همین امروز ارائه کنید !

 

اخبار فیلم سازان ما  

فیلم سازان ما خلاق و مبتکر هستند، و مهارتهای خود را در فیلمهایشان نشان داده اند ! اما، آنها خارج از آن بدنبال ارائه کارهای جدید برای طرفدارانشان هستند میگوئیل آنجل فونت بیسیر تمام خلاقیت خود را برای نمایش فیلم مد خود به نام Eienesis به نمایش گذاشت. هدف او برای نشان دادن کاری متفاوت بود : تری لوژی وی بسیار مثبت و امیدوارکننده بود. و افرادی را نشان میداد که برای رسیدن به هدفشان مبارزه میکنند. من فکر میکردم بسیار عالی خواهد بود تا پروگرامی را برای کمک به بعضی از افراد دایر کنیم. بنا او به سازمان خیریه به نام فووانه دست پیدا کرد و گردهمایی را برای مرتبط ساختن فلاسفه فووانه به موضوعات فیلم خویش مانند : هنر، موسیقی، محبت، قدرت، انگیزه، و عشق دایر کند. این گردهمایی  ۲۰۰ نفر را به مهمانی یک کانسرت زنده، و اجرا توسط اکربات بازان فیلم، و بخت آزمایی بعلاوه نمایش فیلم را دایر کند.این برنامه را تلویزیونها، روزنامه ها، و بلاگها پوشش دادند. در مورد بلاگهای میگوئیل بیشتر بخوانید تا عکس ها و ویدیوهای بیشتری ببینید ! 


ارگردان میگوئیل انجل فونت بیسیر و جوآن کارلوس سرانو، کسانی که نقش اصلی را در فیلم برعهده داشته اند.

 

در فیلم انکس عضو شوید تا در مورد مقاله ها و موضوعات جدید بخوانید

 

جنیفر بورنه 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160