مدل های و ورزشکاران مشهور در مسابقه جودوی باز در نیویورک شرکت میکنند

Posted on at

This post is also available in:

 

 مسابقه قهرمانی جودوی باز در نیویورک در روز یکشنبه ، ۳ مارچ در کلب ورزشی نیویورک برگزار خواهد شد. ورزشکاران نامی دنیا از سراسر دنیا به مبارزه خواهند پرداخت تا مشخص شود که چه کسی پیروزی را به خانه خود خواهد برد. شش کشور تیم هایشان را امسال برای مبارزه فرستاده اند : برازیل، کانادا، فرانسه ، جرمنی ، روسیه و آمریکا. همچنین شرکت بسیاری از مدل ها از مدیریت مدل های معروف، نمایندگی مدل ها که رابطه تنگاتنگی با تام کورتنی  شبکه تلویزیونی مدلها دارد.

 

مدلها بعنوان بخشی از شبکه تلویزیونی مدل فیلم انکس ، شبکه ای که با کاتیا شرمن، رئیس مدیریت مدل های مشهور کار میکند، در این مسابقه شرکت خواهند کرد. مدل ها در آنجا خواهند بود تا تیم های شان را تشویق کنند. در اینجا تعدادی از خانمهایی که قرار است در مسابقه شرکت کنند را میبینید :

 

اگر شما علاقه مند به تماشای مسابقه قهرمانی ( شاید ملاقات با خانم زیبا ) هستید . روز یکشنبه ۳ مارچ در مسابقات قهرمانی جودوی باز در نیویورک شرکت کنید.

 

 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160