تبلیغات آنلاین : نمره بز، کاربران حرفه را فرا بخوانید از چشمها تا مغزها

Posted on at

This post is also available in:

صنعت تبلیغ آنلاین  با محدودیت  زیادی کار میکند. صفحاتی با میلیونها بیننده کاربرانشان را بر اساس کیفیت ترافیک و اساس اجرایی خوب کاربران فیلتر میکنند. سیستم محدود سازی چیزی است که  تا بحال مورد استفاده قرار میگرفت، ما معتقدیم که میتوانیم یک مرحله به جلو برویم و فعال باشیم. 


 

 

 

در فیلم انکس، ما تصمیم گرفتیم تا سیستمی را به نام نمره بز فعال کنیم که بهترین نوشته های با کیفیت و اصل را مشخص میکند، همچنین بهترین کاربر را در رسانه های اجتماعی، هر دو برای شیر و تاثیری که داشته اند. کاربر بصورت مالی و یا با کوپن بر اساس نمره بز خودش پاداش خواهد گرفت. نمره بز میتواند در کنار روش قدیمی تبلیغ و یا بصورت مستقلانه کار کند. 


 

 

در اصل ، نمره بز فراخوانی برای سیستم پاداش دهی برای افرادی است که میخواهند مطالبی را تهیه  نموده و نمره بز اضافی را دریافت کنند. همچنین کاربرانی را که ترافیک را با مطالب بی کیفیت را ارائه نموده اند قبل از اینکه صفحه را دچار مشکل نمایند از صحنه خارج میکند.

 

سیستم تبلیغ قدیمی میلیونها نفر را برای شناسایی هزاران خریدار و طرفدار در نظر داشت. با نمره بز ما میتوانیم خریداران و طرفداران را جمع کنیم  پاداش بگیرند و کارشان را حمایت کنند،  تواضع  تبلیغ کنندگان و مارک حمایت کنندگان !

 

با دنبال نمودن این پروسه در دو ماه آخر، فیلم انکس تعداد بلاگ نویسان را اضافه نماید و تعداد بلاگها و ویدیوهای  حرفه ای و اوریجینال که در صفحه پست شده را اضافه نماید ... فیلم انکس برای کسانی که بعنوان تمویل کننده بانک نمره بز هستند. 

 

نمره بز توسط پول تبلیغات تمویل میشود، در غیر آنصورت باید روی کارهایی که به نمایش گذاشته میشود مصرف شود. در اصل، ما چشم های جدید بدست نمی آوریم، مغزهای جدید بدست می آوریم. ما تنها کسانی نیستیم که مطالب و تبلیغات را نشان میدهیم، اما بازدیدکنندگان را به نوشتن و تولید فیلم با پاداش دادن بر اساس نمره بز آنها ترغیب میکنیم. پاداش مالی !

 

ابزار فیلتر برای غربال مطالب با کیفیت که همیشه قابل استفاده هستند میباشد، اما فراخوانی افراد برای وارد شدن به کار به ما اجازه میدهد تا بهترین کاربران را نظر  به زمان بیابیم و آنها را برای ایجاد مطالب خوب تشویق کنیم تا نمایندگان تجاری مورد اعتماد شوند. به همین صورت آنها مشوقی برای کاربران جدید میشوند تا مطالب بیشتر ایجاد کنند.        

 

از لحاظ تجارتی، ما میتوانیم بگوییم که فیلم انکس تقریبا ۳۰۰۰۰۰ شریک مالی را ایجاد کرده و به آنها بر اساس کیفیت مطالبشان و تاثیر آن در رسانه های اجتماعی پرداخت میکند. ما بطور یقین یکی از بزرگترین کمپانی ها در این عرصه می باشیم. مدل تجارتی فیلم انکس بیشترین درآمد را برای کسانی که به تبلیغات در آن میپردازند تضمین میکند و همچنین یک بنگاه دیجیتالی برای بلاگ ها، ویدیوها و مقاله های با کیفیت بالا که توسط کالا ها و مارکهای  مختلف تمویل مالی میشوند.

  

ه پولی را که در این بخش هزینه میکند دوباره بدست می آورد، ممنون از دو فاکتور عمده : 

 

  1. ۱.کاربران ، خریداران و طرفداران فوق العاده پرانگیزه و تحسین برانگیز،
  2. ۲. بنگاه دیجیتالی حرفه ای، جدید و اوریجینال با مقاله ها، ویدیوها و بلاگ های عالی که قابل پست روی فیلم انکس و یا هر صفحه دیگری بشمول صفحاتی که برای تبلیغات تهیه شده اند میباشد. 

 

 

 

اگر شما به تبلیغات نیاز دارید، آیا میخواهید یک میلیون دلار را فقط برای کاری که کرده اید پرداخت کنید ؟ یا بخشی اختصاص داده شده از بودجه خودتان را برای افراد آگاه روی موضوع خاص و موقعیت جغرافیایی برای معرفی کالای شما و آموزش دیگران مصرف کنید ؟ 

 

ما در بخش ایجاد ترافیک و پاداش صاحبان کالاها کار میکنیم. این کار با ایجاد مطالب اساسی و حرفه ای امکان پذیر است. ما در بخش آموزش کاربران برای نوشتن بلاگ و حرفه ای شدن در بخش مدیا کار میکنیم. دانش دیجیتال کلیدی برای موفقیت تبلیغ در شبکه های تبلیغات و کاربران، در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه  می باشد.

 

بخاطر این است که فیلم انکس قادر شد تا ۱۰ کلاس انترنت و دو مرکز زنان را در افغانستان در ۱۲ ماه گذشته ایجاد کند. این روشی است که فیلم انکس ۵۰۰۰۰ دانش آموز را به دنیای مجازی وب مرتبط سازد و ۵۰۰۰ زن افغان را برای خبره شدن در کار مدیا آموزش دهد. 

 

 

محبوب در مجله تایمز ۱۰۰ یکی از پرنفوذترین افراد و یک مبتکر در کارش با Women Annex در بخش آگاهی دیجیتال و آموزش مداوم شد. 


 

فرشته فروغ با TED در نیویورک در اکتبر در مورد تابعیت بدون مرز صحبت خواهد کرد.

 

یاسمین محمدی نوجوانی است که بخشی از مبتکران نمره بز در افغانستان می باشد. حرفهای او میتواند افراد را از سراسر دنیا انگیزه ورود به دنیا رسانه های اجتماعی و حرفه ای شدن در آن را بدهد. 

یاسمین ۱۶ ساله است، و در این شنبه، به نمایندگی از من در همایش کمک مالی به دختران افغان  در مکتب Lawrenceville صحبت خواهد کرد. 

 

 

در مورد آگاهی دیجتال، آموزش، دانش و یادگیری، برای افغانستان، آسیای مرکزی و جنوبی و دیگر کشورهای در حال توسعه معلومات کسب کنید.

 

لطفا از صفحه من در فیلم انکس بازدید کنید و خود را راجستر نمایید. همچنین Women’s Anenx  را بازدید کنید و برای مطالب ، مقاله ها و ویدیوها جدید خود را راجستر کنید

 

فرانسیسکو رولی 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160