فیلم انکس و آینده ویدیوهای آنلاین

Posted on at

This post is also available in:

 

شیر و خط بازی کنید و قرصتان را بردارید : ویدیو آنلاین بسرعت جایگزین  برای استفاده کنندگان از مدیا میشود. فقط ۱۰ سال پیش، تلویزیون  تمام مطالب ویدیویی را در بر میگرفت، امروزه  مصرف کنندگان بیشتری از طریق انترنت دنبال اخبار و سرگرمی می باشند. 

 

مطابق به مقاله اخیر، ۱۰۰ میلیون آمریکایی ویدیو را از طریق آنلاین مشاهده میکنند، ۴۳٪ افزایش از سال ۲۰۱۱ تاکنون. ۴۳.۵ بیلیون ویدیو هر ماه توسط آمریکایی ها از اخبار گرفته تا مطالب مستقل که توسط فیلم سازان در صفحاتی مانند فیلم انکس تهیه میشود مشاهده میکنند. کامپیوترها ممکن است بطور کامل جایگزین تلویزیون نشوند ولی بطور یقین سعی خود را میکنند.

 

متاسفانه برای تلویزیون، جوانان رغبت کمتری به صفحاتی که ساختار کهنه دارند نشان میدهند. مطابق به مقاله زیر : 

 

کیس این پوینت : numbers out of Viacom, the parent company for MTV, Comedy Central and Nickelodeon, اکتبر گذشته. یک ماه بعد از پاییز ۲۰۱۲ ، برنامه تلویزیون شروع شد، تماشای این برنامه ها بطور چشمگیری کاهش یافته است، تماشای MTV سی و دو درصد و Comedy Central  ۱۹ درصد کاهش یافته است. این یک زنگ خطر برای کارگردانان تلویزیونی است، چون تلویزیون نتوانسته افراد جوان را مانند افراد مسن تر علاقه مند بخود نگه دارد. همچنین، تلویزیون انترنتی دچار مشکلات مشابهی شده، مانند ABC , FOX , CBS بین ۱۹ الی ۲۵ کاهش را گزارش میدهند. ( NBC تنها شکبه ای است که افزایش بینندگان خود را گزارش داده است ) . بطور عموم کاهش عمومی انتظار میرفت، اما کاهش مقدار قابل توجهی است چون به معنای این است که برنامه های فعلی، از جمله سری های جدید و یا نوسازی شده آنقدر نتوانسته توجه بینندگان را بخود طوری که در گذشته بوده جلب کند. 

 

طوری که در مقاله اشاره شد، بخشی از مشکل تهیه کنندگان مستقلی می باشند که در انترنت بسیار فعال شده اند. مقاله اشاره دارد به اینکه ، هر صنعتی این را فرا گرفته که اگر به مطالب اجازه بدهند تا خارج از موضوع برود، بعضی از آنها توانایی رقابت با تهیه کنندگان مستقل را ندارد. انترنت  محلی برای کار فیلم سازان خلاق از سراسر دنیا شده است. مطالب امروزه کمتر از چیزی است که گردانندگان تلویزیونی فکر میکنند که اکثر مردم آن را مشاهده میکنند، و بیشتر در مورد این است که هر فردی فیلم ها و برنامه هایی را پیدا میکند که برای او مناسب است. 

  

مقاله پیشنهاد میکند “ فکر جدید” در مورد اینکه تلویزیون چه شکلی بنظر میرسد میتواند راه حل باشد. نویسنده ادعا دارد که تلویزیون راه جدیدی را بزودی انتخاب خواهد کرد : به کار خود با تاثیر گذاری کمتر ادامه دهد و یا بطرز خاصی آنچه تلویزیون است را عوض کند.

 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160