آپلیکشن ها برای طرفداران فیلم و فیلم سازان

Posted on at

This post is also available in:

 

وقتی شما فیلم هایی را دوست دارید و یا یک فیلم ساز هستید، میخواهید همیشه تازه ترین معلومات را در مورد فیلم داشته باشید در حالیکه از موبایلتان و یا تبلیت در جایی استفاده میکنید. در اینجا لیستی از تلفن های هوشمند و آپلیکشن های تبلیت را برای طرفداران فیلم و فیلم سازان میبینید. 


FANDANGO

برای چک نمودن زمان نمایش فیلم ها، تماشای فیلم های کوتاه، و خریدن پیشاپیش تیکت عالی است.

IMDB

دانشنامه ضروری فیلم دارای آپلیکشن هایی میباشد که شما میتوانید معلومات راجع به هنرمندان، اعتبار فیلم ها و آخرین معلومات را در آن جستجو کنید ... دفعه بعد وقتی شما در رستوانت هستید و معلومات راجع به فیلم مورد علاقه اتان را به یاد نمی آورید، از آپلیکشن IMDB استفاده کنید. 


AFTER CREDITS

برای چک کردن این که فیلم ارزش دیدن را دارد یا نه 

IMOVIE

این آپلیکشن بیشتر برای فیلمسازانی هست که میخواهند فوتج های خود را از طریق آی.فون های خویش ادیت کنند، موسیقی را به اضافه کنند و ویدیو هایشان را شیر کنند.

SUN SEEKER

شما در جایی هستید و فراموش کرده اید که ببینید کی غروب میشود ؟  آیا شما باید صحنه کلیدی خودتان را فیلم برداری کنید یا نه ؟ جستجوگر آفتاب به شما کمک میکند !

PRODUCER

 دستیار شخصی تان را هر جا با خودتان ببرید، این آپلیکشن به شما کممک میکند که پروژه های مختلفی را ساخته و معلومات را در مورد موقعیت ها، فیلمبرداری، گروه و غیره به شما میدهد.

آپلیکشن هایی که شما برای فیلم و فیلم سازی استفاده میکنید چه هستند ؟ معلومات خودتان را با ما در میان بگذارید.

 

Subscribe to my page so you don't miss my next articles.

- Jennifer Bourne



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160