چگونه بلاگهایی با کیفیت بالا را در فیلم انکس بنویسیم تا در انکس پرس انتخاب شویم

Posted on at


فیلم انکس یک صفحه توزیع و پخش فیلم و بلاگ میباشد. این به این معناست که فیلم سازان میتوانند بعلاوه آپلود نمودن ویدیوهای خود بلاگ هم بنویسند، و همچنین نویسندگان میتوانند به مقاله نویسی بپردازند و کسب درآمد کنند.  تمام کاربران بر اساس سیستم نمره دهی Buzz پاداش میگیرند، این سیستم توانایی آنها را برای معرفی کارشان و تحت تاثیر قراردادن بازدیدکنندگان  در رسانه اجتماعی ارزیابی میکند. این همچنین تعداد فیلم هایی که آنها دارند را در نظر گرفته، کیفیت بلاگ ها را بویژه برای نویسندگان بررسی میکند.

 

تمام بلاگهایی که در فیلم انکس به نشر میرسند توسط تیم کاری ما مرور شده و امتیاز داده میشود. شما میتوانید بهترین بلاگها را در انکس پرس بیابید. داشتن بلاگهایی که توسط انکس پرس انتخاب شده نمره Buzz  شما را افزایش میدهد. اما چگونه میتوان کیفیت کار را به سطحی برسانیم تا کارمان انتخاب شده و بیشترین امتیاز را از آن خود کند ؟ شما در زیر لیست عناوینی که تیم کاری ما برای مرور بلاگ های شما استفاده میکنند را می بینید ، بنابراین شما یاد خواهید گرفت که چگونه روی مقاله بعدی خود کار کنید.

اخطار !

مطالب کپی شده در گوگل منع می باشد، و گوگل انتشار چنین مطالبی را در فیلم انکس، وومن انکس جریمه سنگین میکند ما به نویسندگان و فیلم سازان خود برای .اولین تخلف اخطار میدهیم و بعد از آن ۵۰٪ مفاد کاربر را کسر میکنیم. لطفا مطالب را کپی نکنید                

 

کلمات کلیدی : از کلمات کلیدی که مربوط به موضوع مقاله اتان است استفاده کنید.خود را مطمئن بسازید که در عنوان و در میان بلاگ از کلمات کلیدی استفاده نموده اید. آنها را بزرگ کنید.

لینک ها : بعضی از کلمات کلیدی خودتان را به بلاگ های دیگر و یا ویدیوهایی در فیلم انکس و یا منابع خارجی ارتباط دهید.

ویدیوها : ویدیوهایی را از فیلم انکس مستقیما در بلاگ خود جایگزین کنید. روی آیکون “Chain” در بالا قسمت چپ کلیک کنید تا بتوانید کد را کاپی و جایگذاری کنید.

عکس ها : عکس هایی  را که با موضوع بلاگتان مرتبط هستند اضافه نمایید.

- خود را مطمئن بسازید که مقاله اتان بسیار کوتاه نوشته نشده باشد ( حداقل ۲ الی ۳ پاراگراف )، فقط از عکس و ویدیو در آن استفاده نشده و هیچ گونه اشتباه گرامری نداشته باشد. 

مقاله های   Annex Press articles را جستجو نموده تا سطح کیفیت بلاگها را مشاهده کنید.

 

انکس پرس را در تویتر Annex Press on Twitter  دنبال کنید تا مقالهای بعدی را دریافت نمایید.

 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160