رقابت فوتبال دوستانه- افغانستان با پاکستان با ورزش در آسیای مرکزی و جنوبی

Posted on at

This post is also available in:

امروز یک روز خوب برای افغانستان بود.این بسیار خوش آید است زمانی که شما احساس میکنید مردم با اتحاد و حمایت بخاطر یک هدف واحد یکدیگر را همراهی میکنند.بعد از 30 سال این برای اولین بار بود که تیم های فوتبال افغانستان و پاکستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

افغانستان مسابقه را با نتیجه 3-0 برد. این بسیار جالب و عالی است که دو کشور از لحاظ سیاسی دارای مجادلات هستند اما اکنون با ورزش میخواهند پیام صلح را به ارمغان بیاورند.

زمانی که نوجوان بودم به تماشای مسابقات فوتبال بسیار علاقه داشتم.من به یاد دارم که حتی برای تماشای مسابقات مهم لیگ قهرمانان اروپا در نیمه های شب بیدار میشدم و به تماشای مسابقات می نشستم.من علاقه مند تیم های آ.ث.میلان  و بایرن مونیخ بودم.

کمی غیر معمول به نظر میرسد که ساعت 2 شب بیدار شوی و همراه با برادران خود به تماشای فوتبال بنشینی و این حس خوبی را به شما میدهد که به آنچه میخواهید میرسید زمانی که دو تیم مورد پسند شما در مقابل یکدیگر مسابقه میدهند.

من فاکولته کامپیوتر ساینس را خوانده ام و به پایان رسانده ام اما این معنی را نمیدهد که هرکس که از این فاکولته فارغ شود باید یک مهندس کامپیوتر بشود.یکی از هم صنفی های من هم اکنون یک بازیکن فوتبال است و یکی از نکات قابل توجه این است که او یکی از اعضای تیم ملی فوتبال میباشد.او وحید ندیم است.او یکی از بازیکنان تیم فوتبال طوفان هریرود است که متعلق به زون غرب میباشد.

 

وحید ندیم ایستاده از سمت چپ نفر سوم، تیم طوفان هریرود

امروز نیز او در مقابل مسابقه با پاکستان بازی نمود

وحید ندیم، برد تیم ملی فوتبال افغانستان توسط جمیل یوسف

اگر شما علاقه مند مشاهده عکس های زیبا از جمیل یوسف، فیلمساز و انیمیتور افغان، هستید به بلاگ های او سر بزنید.

اما این را فراموش نکنید که ورزش تنها متعلق به مردان نیست بلکه تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان نیز در حال آماده شدن است تا در مسابقات اشتراک کند.

 

دختران افغان را ببینید که در حال تمرین کردن میباشند تا پیام صلح را بیاورند.



About the author

favad

favad forough was born in 1 june 1992 from Herat- Afghanistan.is the Vice President of Imperial Services & Consultancy Company. he is graduated from Economics in Herat University.

Subscribe 0
160