فرصتها چون عمر درگذرند

Posted on at


فرصتها رااز دست ندهید چون در گذرند به مانند وقت به مانند ابر به مانند بهار میگذرند وقتی که از دست رفتند دیگر به  دست نمیایند و همیشه فرصتی بوجود نمیاید که ما از آن استفاده کنیم یعنی  ما به دنبال فرصت هستیم نه فرصت به دنبال ما، فرصتها همچون روزنه هایی هستند که هر از گاهی نور ترقی و پیشرفت را بر جاده زنده گی افراد می تابانند.


اگر فرصتی را به دست اوردید از آن استفاده اعظمی راکنید و لحظه لحظه اش را غنیمت بشمارید چون بعد از ان  هرگز افسوس نخورید چرا این کار را انجام ندادم؟ چرا آن کار راانجام ندادم؟ چرا؟چرا؟چرا؟


همانطور که شما دنبال یک فرصت هستید کسانی دیگری هم دنبال فرصتی هستند  که او را بدست آورند،اگر شما یک کار خوب دارید و یک کار دیگر را از روی دلسردی انجام میدهید بگذارید آن کار را یکی دیگر با دل گرمی و بهتر انجام دهد اما بیشتر مردم نمیفهمند که چگونه به اطرافیان شان فرصت کاری را بدهند و یا واضح تر بگویم کمی از خودخواهی دست بردار شوند ما نتنها باید فرصت های کاری را غنیمت بشمریم بلکه باید تمام فرصتهارا غنیمت بشماریم فرقی نمیکند که آن فرصت کاری باشد  یا اقتصادی، اجتماعی، عاطفی، گفتاری و و و باشد باید آن را ارزشمند بدانیم  چون فرصت فرصت است و از این فرصت ها با برنامه ریزی صحیح و موثر  و مدیریت عالی استفاده کنیم موفقیت های خوبی را بدست میا وریم از منفعتش هم بهره مند میگردیم از تمام فرصت ها به نحوه احسن و عالی و به دیگران هم نیز فرصت بدهید همینطور که خودمان دوست داریم که دیگران به ما فرصت  بدهند که کارهای خود یا حرف های خود را به پایان برسانیم دیگران نیزدوست دارند که به آنها فرصت داده شود  نباید فرصت ها و موقعیت هارا از دیگران دریغ کنیم وبا این روش بهره مندی از فرصت ها از حالت فردی به حالت گروهی تبدیل میشود.


      آنکس که افتاد و خدایش گرفت دست      پس بر تو باد تا غم افتادگان خوری


      


 



About the author

parisaahmadi

parisa was born in herat city she is interested sport

Subscribe 0
160