ورزش در افغانستان و فیلم انکس - فوتبال در مقابل جودو و گلف

Posted on at

This post is also available in:

 هفته گذشته، یکی از دوستان خوبم که گلف بازی میکرد بعد از مبارزه طولانی با سرطان از دنیا رفت. و دوست دیگرمان باب هانتلی روی  در بورد گفتگوی کلب گلف اطلس  چنین نوشت 

  

" جان برن هارد آر.آی.پی - دوست خوبمان جان برن هارد امروز صبح ۸ ام فبروری ۲۰۱۳ در مرکز سرطان ام.دی اندرسون در هوستون از دنیا رفت. این پیامی از طرف دخترش کتی است : سالهای زیاد عمرم را با دیدن شجاعتی که جان به روشهای مختلف برای ادامه زندگی در طول سالهایی که درد و عذاب میکشید را سپری نمودم. چیزهای زیادی هست که باید بگویم ، خاطرات او را برای شما بازگو خواهم کرد از طرف کسی که واقعا دوست داشت، دخترش، کتی برن هارد. “

کلب گلف اطلس گروه کوچکی از گلف بازان است که عاشق بازی گلف و گفتگو درمورد مراحل تاریخی آن است. بعد از ده سال بودن در این سایت، دوستان بسیاری مانند جان برن هارد دارم. در اینجا لینکی را که به یادبود از جان در کلب گلف اطلس گذاشته ایم ببینید. او دوستان زیادی در این صفحه داشت.

 link to a tribute for John on Golf Club Atlas

روی  زمین، شباهت های بسیار کمی بین بازی گلف و جودو وجود دارد. بحرحال من با جودوکاران بسیاری ملاقات کردم، مانند فرانسیسکو رولی کسی که کمربند سیاه جودو را به تن دارد و استاد جودو در کلب ورزشی نیویورک است.

 در روز جمعه من مدتی را با فرانک ایموندی گذراندم، کسی که  یک جودو کار فعال و همراه با فرانسیسکو رولی در نیویورک است. فرانک جزو نفرات اول و دوم در مسابقات آمریکا و مسابقات بین المللی در ۹ سال گذشته در کلب ورزشی نیویورک بوده است. در سال ۲۰۱۲ او مدال برنز را در مسابقات جهانی در میامی، فلوریدا کسب نمود. و در سال ۲۰۱۱ مدال نقره را در مسابقات جهانی جودو در فرانکفورت ، جرمنی و در سال ۲۰۱۰ مدال برنز را در مسابقات جهانی در کانادا بدست آورد. فرانک در حال حاضر دارای کمربند سیاه درجه ۳ می باشد. فرانک رئیس خدمات امنیتی بین المللی موندی می باشد، که در فراهم آوری خدمات امنیتی در دنیا پیشتاز می باشد. 

نزدیکی که اعضای کلب جودو نیویورک با یکدیگر دارند، من را به یاد نزدیکی که با اعضای گلف کلب اطلس دارم می اندازد. در اینجا توافقی که بر سر موضوعی کوچک وجود دارد باعث میشود که نزدیکی بین اعضا بوجود آید.

در بخش تجارت اولین ورود فیلم انکس به دنیای ورزش خرید سهام کلب فوتبال استقلال در کابل، افغانستان می باشد.

“ کلب فوتبال استقلال در لیگ برتر کابل، افغانستان در جایگاه دوم قرار گرفت. این کلب در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد، تیم در استادیوم غازی توسط ظاهر حسنی ، ترینیر تیم ملی و عضو کمیته تلویزیون طلوع آموزش می بیند. مطابق به توافق ، کلب دسترسی کامل سیتادل نیویورک را به فیلم گرفتن از مسابقات، جلسات تمرین، مسابقات دوستانه را میدهد، که همه اینها فقط در شبکه ورزشی فیلم انکس و شبکه تلویزیونی کلب استقلال به نمایش گذاشته میشود. شبکه تلویزیونی ویدیوها، بلاگ ها و عکس هایی را در مورد تیم به نمایش خواهد گذاشت."

See Esteqlal Football Club at Facebook.

فوتبال ورزش درجه اول در دنیا است، بنا در کشور پرخطری مانند افغانستان، سرمایه گذاری مصئون تری برای فیلم انکس بود. طوری که کشورهای جنوب و مرکزی اسیا در حال رشد و رساندن خود در سطح جهانی می باشند، من امیدوارم که ما بتوانیم ورزش را حمایت نموده و در آن سرمایه گذاری کنیم، جایی که دوستی ها و همدمی ها را بوجود می آورد.  

قابل ذکر است که فیلم انکس و کلب ورزشی نیویورک به حمایت مالی تورنمنت بین المللی جودو در شهر نیویورک روز یکشنبه ۳ مارچ، ۲۱۰۳ پرداختند - برای آماده گی برای المپیک ۲۰۱۶ ریو دی جانیرو . 

International Judo Tournament in New York City on Sunday March 3, 2013 - 

 



About the author

ruhollah-mehraban

hi, My name is Ruhollah, I am graduated from Language department of Kabul University, I am doing translation,web logging, I like to write and create ..

Subscribe 0
160